Toon posts:

Pc start op met wit scherm en tekst meer niet

Pagina: 1
Acties:
  • 307 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

zodra ik mijn pc start verschijnt er de melding please wait while the connection is beeing established.

Verder is het scherm wit. met 1 zwarte lijn erin.

Ik kan veilige modus niet in.
Ik heb de kaspersky rescue disk al gedraaid, deze heeft verschillende virussen verwijderd maar verwijderd dit scherm niet.

Ik ben het register ook al in geweest maar daar staat op diverse plekken zoals word aangegeven op diverse forums ook niets bijzonders.

iemand nog een idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:39
HDD eruit draaien en via een andere pc een aantal virusscanners erop loslaten?
Of als het windows 7 is systeemherstel via de w7 cd naar een eerder punt.

Of probeer eens als je dat scherm hebt op alt f4 te drukken. Heel soms sluit dat venster dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat word lastig. ik heb maar 1 pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinMeijerink
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-10 18:11

MartinMeijerink

Computerrorist

Booten met een linuxcdtje of stickie, dan alle verdachte executable files die in "c:\documents and settings" (incl. alle subdirs) staan even uitschakelen (gewoon verwijderen, en in geval van twijfel ze een andere extensie te geven bijvoorbeeld).

An unbreakable toy is useful to break other toys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alle .exe vervangen danwel verwijderd.

Echter verschijnt het venster please wait while the connection is beeing estalished.

Ik vermoed dat er wat in het register zit. Maar weet niet precies waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-10 23:51
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 22:44:
Ik heb alle .exe vervangen danwel verwijderd.

Echter verschijnt het venster please wait while the connection is beeing estalished.

Ik vermoed dat er wat in het register zit. Maar weet niet precies waar
Alle *.exe files vervangen verwijderd??

Ik zou idd een windows PE achtige cd downloaden bij een vriend of zo. Dan thuis deze in je machine stoppen. Al je foto's, video's e.d. op een externe disk zetten. en windows opnieuw installeren :+

Alle exe bestanden verwijderd :P

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit scherm is een opvolging van het politievirus.

Ik heb alle vage .exe bestanden verwijderd danwel hernoemd maar het zit in het register.

iemand nog een idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:02
Zou zelf een bios reset doen. Volgens mij probeert hij nu gewoon via lan te booten. Zou niet weten welke connection hij anders moet opstarten vanaf de post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob_Saibot
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-10 20:46

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

eventueel een screenshot of foto van het probleem? logboek ? :)

Land van het eeuwige vuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:51

TheVMaster

Moderator WOS
Misschien dat je ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search, om eerlijk te zijn heeft je post niet echt het niveau wat we hier op Tweakers verwachten.

Lees,voordat je in de toekomst een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)
Dit topic gaat dus op slot!

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.