hallo,
sinds kort een nieuwe toshiba laptop met windows 7 gekocht. deze staat bedraad aangesloten op een sitecom router en die weer op een upc modem. AGV (free 2012) en zonealarm (free) als beveiliging geinstalleerd. Gebruik verder google chrome.
Ik ben gek op audio maar ook een weerliefhebber en kijk daarom graag op de websites van hifi.nl, weerwoord.be , audiofreaks.nl en whathifi.com
Google chrome maar ook internet explorer kan deze sites vaak niet vinden en krijg dan de volgende melding:
Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met www.hifi.nl
Probeer opnieuw te laden: www.hifi.nl/tweedehands
Aanvullende suggesties:
Een gecacht exemplaar van www.hifi.nl/tweedehands openen
Zoeken met Google:
opnieuw laden of de andere suggesties bieden geen soelaas.
alle zones onder internetopties staan op standaard. Zonealarm instellingen op medium.
surfen gaat op zich razendsnel.
Ik snap er geen reet van?
Kan iemand mij helpen?
Gr,
robin
sinds kort een nieuwe toshiba laptop met windows 7 gekocht. deze staat bedraad aangesloten op een sitecom router en die weer op een upc modem. AGV (free 2012) en zonealarm (free) als beveiliging geinstalleerd. Gebruik verder google chrome.
Ik ben gek op audio maar ook een weerliefhebber en kijk daarom graag op de websites van hifi.nl, weerwoord.be , audiofreaks.nl en whathifi.com
Google chrome maar ook internet explorer kan deze sites vaak niet vinden en krijg dan de volgende melding:
Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met www.hifi.nl
Probeer opnieuw te laden: www.hifi.nl/tweedehands
Aanvullende suggesties:
Een gecacht exemplaar van www.hifi.nl/tweedehands openen
Zoeken met Google:
opnieuw laden of de andere suggesties bieden geen soelaas.
alle zones onder internetopties staan op standaard. Zonealarm instellingen op medium.
surfen gaat op zich razendsnel.
Ik snap er geen reet van?
Kan iemand mij helpen?
Gr,
robin