Fijn, bedankt voor de reactie.
Vandaag heb ik geen tijd meer maar morgen laat ik weten hoe het verlopen is.
Dat ging dus vlot ... bedankt voor de hulp hier.
Nu heb ik weer een echte Samsung Galaxy Note waar ik mee kan wat ik er wilde mee kunnen.
Lange baterij duur, vlotte Navigatie, mijn Buddy's weer op het scherm.
Dat is het apparaat wat ik gekocht hebt ... heerlijk.
Nu ga ik wachten tot alle problemen met ICS opgelost zijn en dat zeker de app's aangepast zijn aan ICS en dan ga ik misschien nog eens proberen om ICS erop te zetten.
Ik was toch eens bij Kies gaan kijken, Kies laat duidelijk weten dat mijn toestel niet geschikt is voor upgrades.
Ik zit nu niet te wachten op een upgrade maar ik vind het wel straf dat ik nu niet meer goed ben voor Kies
*********************************************************************************
Ik ben toch de versie die ik nu heb een verder gaan bekijken en nu heb ik :
gingerbread 2.3.6 PDA:LA6/PHONE:LA4/CSC:LA1(KOR)
Dat stond volgens mij nergens vermeld op die site en dat vind ik wel jammer.
Nu zit ik met een versie voor Korea en niet voor Nederland en dat vind ik jammer.
Ik had liever deze versie gehad: gingerbread 2.3.6 PDA:LA6/PHONE:LA4/CSC:LA1(XEN)
Die (KOR) versie draait prima, ik heb nergens over te klagen maar ....
Ik zie nu dat ik zelfs via OTA geen upgrades meer mag verwachten.
Dus kies meld: "Uw apparaat ondersteunt geen softwareupgrates via Kies"
En OTA vermeld dat er geen upgrades zijn voor mij.
Nogmaals, alles draait echt prima en ik ondervind nergens een fout maar ik zou toch graag die "XEN" versie hebben voor de toekomst.
Ik heb me zowat onnozel gezocht op het net maar ik kan nergens die versie "gingerbread 2.3.6 PDA:LA6/PHONE:LA4/CSC:LA1(XEN)" vinden.
Is hier iemand die die versie wel ergens weet zitten die ik op mijn apparaat zou kunnen flashen?
Dank bij voorbaat.
[
Voor 88% gewijzigd door
onkeltje op 09-06-2012 09:23
]