Zo ik eindig met een verhaaltje. Kijkende naar de laatste stats dan zien we dat FOKschaap! de winnaar is geworden. Van harte gefeliciteerd, de gouden bokaal is uw deel.
Goede tweede is mijn eigen stampedeteam TDK (Team Dockende Koeien). Zo ziet u maar waar cassettebandjes al niet goed voor zijn. De zilveren is de onze.
Derde prijs voor Overdose Docking, brons voor u en de uwen.
Troostprijs gaat naar Docks Ouwe, ook daar ze de pech hebben gehad de megakraker Vipeax te verliezen aan FOKschaap!
De Vault Hunters hebben zich ook kranig geweerd maar waren niet op volle sterkte daar een paar Hunters bij andere teams waren ondergedoken.

Persoonlijk vond ik de strijd die zich ontvouwde voor de 2e plaats het leukste tijdens deze stampede. Maar we zijn allen
Winrars ehh winnaars. Als we kijken naar de positie van DPC bij Docking begin maart: Plaats 27 met circa 11 miljoen punten. Nu staan we 4e met 86,7 miljoen puntjes.
Begin van de stampede was erg wankel. Ik denk dat meerderen al inzagen dat als er niet bij Docking ingegrepen zou worden qua WU-aanbod dat deze stampede een groot fiasco zou worden. Gelukkig kwam alles goed. Wellicht moeten we nog even een bedankdraadje aanmaken op het Docking-forum tenzij dat al gebeurd is.
Rest mij ieders te bedanken voor een mooie stampede. Ikzelf keer terug als Vault Hunter en voor mei staat er Correlizer op mijn menu met een vleugje GIMPS en NFS, groet.
Edit: Zou het bijna vergeten er is ook nog een
Primegrid challenge in mei.
Vacature beschikbaar medio april 2013, medewerker stampedestatsposten, eeuwige roem is uw deel.
[
Voor 5% gewijzigd door
Verwijderd op 01-05-2012 02:47
]