Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Diablo III - berichten uit de bèta

Pagina: 1
Acties:

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-11 15:27

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Topicstarter
reviews: Diablo III - berichten uit de bèta
Op de eerste pagina van deze review is de volgende zin te vinden:
Een van de eerste personages die je ontmoet is Leah, de stiefdochter van Deckard Cain.
Volgens mij is echter het dikgedrukte deel incorrect. Dat zou moeten zijn "de adoptiedochter" van Deckard Cain.

Ik heb even teruggekeken in wat eerdere berichtgeving, daar werd gesproken over het nichtje Leah. Wat begrijpelijk is omdat Leah Deckard dan ook vaak "Uncle Deckard" noemt, ondanks dat ze geen familie zijn.
Maar, als ik me niet vergis, hebben de twee geen (directe) familierelatie met elkaar en is Deckard ook nooit getrouwd geweest met Adria, de moeder van Leah.

[ Voor 231% gewijzigd door Ultraman op 22-04-2012 02:19 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
Ha Ultraman,

Ik heb de term stiefdochter opgepikt tijdens een bezoek aan Blizzard. Ze werd daar door iemand (ik weet alleen niet meer wie) zo genoemd.

De tekst die in de game voorbijkomt is sinds ik mijn artikel geschreven heb (ruim half jaar terug) flink aangepast. Op moment van schrijven leek stiefdochter logisch. Als ik nu over Diablo III zou schrijven (dat zal de review worden), dan zou ik inderdaad eerder voor adoptieve dochter kiezen.

Maar ik laat de tekst zoals hij is. We kunnen niet alles aanpassen dat door de geschiedenis is ingehaald. Herstel, dat kan misschien wel, maar dat doen we niet ;-) Onze artikelen worden vanzelf geschiedenis en worden door de tijd ingehaald :-)