[Wehkamp] levering onmogelijk door postbezorgbedrijf?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb 2 maanden geleden eens een bestelling gedaan bij Wehkamp. Was wat kleding en DVD. niets bijzonders. Ik heb een bevestiging gehad en wanneer er geleverd zou worden. Prima.

Ik ben gaan wachten op de levering welke de volgende dag zou zijn. Niets. Ok kan dus nog even 2 dagen gewacht en tot mijn verbazing staat op "mijn wehkamp" pagina "produten retour". Geen briefje of wat dan ook gehad. Nou ja gebeld en de order opnieuw ingeschoten en weer de volgende dag wachten maar niets. De dag daarna ook niets en op de pagina van Wehkamp wederom "retour". Geen briefje niets gehad!!! 4 x zou het aangeboden moeten zijn maar nee hoor. Helemaal niets. Nou ja toen maar gevraagd om een deellevering. De volgende dag ja hoor de DVD in de brievenbus maar de kleding? Zelfde verhaal weer na 2 dagen retour. 6x aangeboden!!! en niets gehad.

Ok tja vorige week wat besteld en aangegeven van dat het vandaag 21 april tussen 9-13 uur een deel geleverd mag worden en de andere bestelling (groot pakket) zou maandag 23 april tussen 9-11 uur geleverd worden zoals afgelopen vrijdag 20 april stond op "mijn wehkamp". Zoals jullie al zullen raden; het pakket welke afgesproken was voor zaterdag 21 april is wederom niet aangeboden geweest. Weer niet!!! en nu komt het leukste. Het pakket van 23 april is vandaag de 21 april afgeleverd 8)7 zoals staat op "mijn wehkamp" maar die heb ik dus nooit gehad. Ik ben vrijdagavond wel gebeld maar ik heb 10 keer moeten luisteren om te kunnen verstaan dat er Nederlands werd gesproken en uit op te maken iets van een bezorgadres of wat dan ook maar de rest was niet te verstaan. En lag echt niet aan mijn oren. het was voor geen meter te verstaan.

TNT, UPS, DHL etc kunnen mijn adres zonder problemen vinden Iedereen kan mijn adres ook bereiken zonder problemen. Ik woon midden in een centrum onder Amsterdam. Het is niet midden in de wildernis. Als het goed is zou er in totaal 7x zijn aangeboden en niet een keer zijn aangebeld of wat dan ook. Waar heb ik hiermee te maken? Welke ervaringen hebben jullie om dit op te lossen?

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-06 23:20

we_are_borg

You will Comply

Stuur je zelf eens een paket met retour adres iemand uit je familie en een pakket die terug naar je zelf gaat.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Niet online
Het gaat echt om de levering zoals met Wehkamp en ik denk dat die versturen met Selektvracht want alle koeriers kunnen mijn adres vinden. Ik zal anders wel een test doen met DHL4you want dan zou ik het snel genoeg moeten weten. Idd misschien een goede tip.

Dit is toch belachelijk dat een postbezorgbedrijf niet eens mijn adres kan vinden. 7x achter elkaar niet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:08

Edd

Al eens aan gedacht om misschien een klacht bij wehkamp in te sturen?
Dit kun je doen via de contactpagina, even de juiste keuzes maken en dan kun je op gegeven moment voor een bezorgklacht kiezen:
https://www.wehkamp.nl/Kl...ier.aspx?Page=INF&IHC=CON

Ik heb namelijk het idee dat als zij een order opnieuw voor je aanmaken, ze niet echt een klacht zullen formulieren richting de vervoerder.

Daarnaast kun je natuurlijk ook een klacht sturen naar Selektvracht.
http://www.selektvracht.nl/contact.shtml

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Niet online
Die klacht is allang ingediend bij Wehkamp en Selektvracht is zoals het ook zegt selectieve vracht. De klachten zijn ingediend maar je staat echt tegen een muur met zo'n bedrijf. Ik heb ook bij klacht.nl het probleem neergelegd. Maar je kan me toch niet menen dat er gewoon 7x keer niet aangeboden is. Niet 1 of 2 keer maar 7 keer!!! Zou ik nooit thuis zijn prima maar dan laat je toch een briefje achter of wat dan ook of laat het achter bij een DHL servicepoint maar dit slaat echt nergens op. Ik krijg echt neiging om die man van Selectieve vracht eens een nieuwe TomTom te geven of wat dan ook. Misschien dat die dan het adres vindt. Maar we hebben hier over een straat met 500 woningen en dan kan die ook de huisnummers niet vinden hier??? Het is een straat van bijna 2 km en je kan het adres niet vinden. Sorry maar dit vind ik echt te ver gaan qua smoes. En dan vraag ik me af waarom andere bezorgers van pakketten wel het adres kunnen vinden. Er is welgeteld 1 bezorging ooit geweest in de brievenbus en toen nooit meer (en ik denk dat het zelf ook nog PostNL was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninjazx9r98
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:28
Edd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 23:45:
Daarnaast kun je natuurlijk ook een klacht sturen naar Selektvracht.
http://www.selektvracht.nl/contact.shtml
Tenzij Selektvracht een uitzondering op de regel is kun je daar als ontvanger geen klacht indienen.
Als ontvanger heb je geen overeenkomst met Selektvracht in tegenstelling tot de verzender en die zal dan ook de klacht moeten indienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
ninjazx9r98 schreef op zondag 22 april 2012 @ 10:37:
[...]

Tenzij Selektvracht een uitzondering op de regel is kun je daar als ontvanger geen klacht indienen.
Als ontvanger heb je geen overeenkomst met Selektvracht in tegenstelling tot de verzender en die zal dan ook de klacht moeten indienen.
Maar je kunt wel melding maken dat er met jouw adres/in jouw straat/buurt dus iets gaat met de bezorging.
Mogelijk ben je niet de enige met klachten, en kan het reden voor Selektvracht zijn om een andere gepensioneerde/afgekeurde stadswacht/whatever* in te zetten op die wijk.

*het zijn een soort bijbaantjes, bezorgers rijden in hun eigen auto met (soms) een sticker van Selektvracht erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-06 16:28

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik heb precies hetzelfde gehad, maar dan via een particuliere bestelling. Die is gegaan via DHL4YOU en die gebruiken dan selectvracht voor het laatste stukje. Het duurde maar en duurde maar en toen ik bij de verkoper eens ging informeren, vertelde-ie dat hij al de melding kreeg dat het pakket retour ging...

Toen ik bij T&T keek was het blijkbaar al 4 keer aangeboden. Nooit een briefje gezien, maar ze zouden het proberen op te lossen. Toen was het ineens weer twee keer aangeboden en zelfs bezorgd (let op, ik was niet thuis). Uiteraard geen briefje en geen pakketje. Toen heeft de verkoper een onderzoek in laten stellen en toen zijn er rond/in het weekend van 12-16 april (ik was toen in Madrid) 4 bezorgpogingen gedaan en is het pakket retourgezonden.

Ik had bij thuiskomst twee briefjes in de bus. Gebeld naar DHL, konden er niets aan doen. Het pakket was per slot van rekening al 10 keer aangeboden 8)7. Uiteindelijk hebben ze er toch iets aan gedaan want gisteren werd er aangebeld en kreeg ik zowaar mijn pakketje.

Meest bizarre bezorgactie ooit. Ik woon in Utrecht in een appartement. Mijn brievenbus zit op de 8e verdieping (alle brievenbussen zitten op de verdieping) en ik denk dat de bezorger gewoon geen zin heeft om naar die bussen toe te gaan.

Kost Selectvracht uiteindelijk veel geld. Want ze hebben hier waarschijnlijk wel 10 keer voor de deur gestaan. Prutsers...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Niet online
hahah het is toch echt lachwekkend ook de verhalen op Internet over Selektvracht. Daar betalen we dan verzendkosten voor? Ik wilde bij klacht.nl voor als oplossing failliet laten verklaren erbij zetten maar dat leek me geen goed idee maar wel dat ze de volgende keer maar TNT gebruiken. Ik ga die klachten wel indienen want dit is niet normaal meer met het gezeur van ze. Of het zijn een stel uitkeringstrekkers die geen zin hebben of hun auto mogen ze niet laten afslaan want anders start die niet dus rijden maar door en schrijven op "was niet thuis". Ik ga morgen even actie ondernemen. Ben echt klaar ermee. Mijn pakket van de 21e moet nog bezorgd worden maar het pakket van de 23e is al reeds bezorgd?? op de 21e.

vandaag aflevering gehad maar ze wisten niets van afspraak??? :( Dus het kon komen; het kon niet komen. Ze waren al zaterdag 15 uur langsgeweest. Gaat echt goed daarbij die toko. Eerst afspraken niet nakomen en als jij een bestelafspraak hebt staan met een tijd gewoon simpelweg niet nakomen. Dit was gewoon geluk.

Nou laat maar met zo'n bedrijf. Via klacht.nl gaan ze een onderzoek starten en er is al aangegeven dat ze niet konden traceren wat er was gebeurd maar ik heb alle data al teruggemaild wat er aan de hand was. We wachten af.

[ Voor 27% gewijzigd door itsalex op 23-04-2012 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Niet online
Nee het is een wonder. Waar afspraken? Afspraken met Wehkamp is totale onzin dus want van zaterdag was onzin en maandag ook. Er is net iemand langsgeweest om het pakket te bezorgen. Goh klacht.nl werkt wel of misschien dat ze nu iemand toch hebben gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-06 19:19

Toff

FP ProMod
Wehkramp bezorging via Selektvracht is bij mij best wel redelijk, al vind ik het vreemd dat bestelde artikelen zonder enige "omdoos" vrolijk bij de overburen worden afgeleverd, wanneer er niemand thuis is. Heeft TS geen buren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Niet online
Ja ik heb buren maar daar wil ik het ABSOLUUT niet laten bezorgen. Ben dat het tussen de drank, vogeltjes of drugs hierkomt. Ja sorry lekkere buurt hier ik weet het. Dat zijn toch wel goede redenen.

Nou ja ik heb die man gezien van SV maar laat maar. Wehkamp reageert voor geen ene meter naar mij toe. Al 4 klachtenformulieren ingevuld en ik ga direct maar 1 invullen dat als ze niet reageren dat ik ook niet meer betaal want er is noch reactie noch actie geweest. Klacht.nl heeft wel geholpen maar als Wehkamp niet meehelpt ja dan kan ik er niets aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

JvS schreef op zondag 22 april 2012 @ 10:51:
Ik heb precies hetzelfde gehad, maar dan via een particuliere bestelling. Die is gegaan via DHL4YOU en die gebruiken dan selectvracht voor het laatste stukje. Het duurde maar en duurde maar en toen ik bij de verkoper eens ging informeren, vertelde-ie dat hij al de melding kreeg dat het pakket retour ging...

Toen ik bij T&T keek was het blijkbaar al 4 keer aangeboden. Nooit een briefje gezien, maar ze zouden het proberen op te lossen. Toen was het ineens weer twee keer aangeboden en zelfs bezorgd (let op, ik was niet thuis). Uiteraard geen briefje en geen pakketje. Toen heeft de verkoper een onderzoek in laten stellen en toen zijn er rond/in het weekend van 12-16 april (ik was toen in Madrid) 4 bezorgpogingen gedaan en is het pakket retourgezonden.

Ik had bij thuiskomst twee briefjes in de bus. Gebeld naar DHL, konden er niets aan doen. Het pakket was per slot van rekening al 10 keer aangeboden 8)7. Uiteindelijk hebben ze er toch iets aan gedaan want gisteren werd er aangebeld en kreeg ik zowaar mijn pakketje.

Meest bizarre bezorgactie ooit. Ik woon in Utrecht in een appartement. Mijn brievenbus zit op de 8e verdieping (alle brievenbussen zitten op de verdieping) en ik denk dat de bezorger gewoon geen zin heeft om naar die bussen toe te gaan.

Kost Selectvracht uiteindelijk veel geld. Want ze hebben hier waarschijnlijk wel 10 keer voor de deur gestaan. Prutsers...
toon volledige bericht
8e verdieping :D

Was er niet een regel dat je pad max 10 meter mag zijn oid, anders moet je een brievenbus bij je ingang van het erf hebben

ja

http://www.postnl.nl/voor...n/postregeling/index.aspx
Postregeling 2009

Regeling van de Staatssecretaris van Economische Zaken van 22 maart 2009, nr. WJZ/9055290, houdende regels betreffende de universele postdienst (Postregeling 2009)

Hoofdstuk 2 Universele postdienst algemeen

Artikel 5

1. Een voor aflevering van poststukken bestemde brievenbus als bedoeld in artikel 20, eerste lid, van de wet, is zo dicht mogelijk bij de rijbaan van een voor motorrijtuigen op meer dan twee wielen berijdbare openbare weg aangebracht. Deze brievenbussen zijn van de weg af zonder belemmering bereikbaar.

2. Met een openbare weg als bedoeld in het eerste lid, wordt gelijkgesteld een weg die:

a. gedurende het gehele jaar onbelemmerd kan worden bereden door een motorvoertuig op meer dan twee wielen met een snelheid van ten minste 40 kilometer per uur;
b. geen doodlopende weg is en
c. de gelegenheid biedt de bestelroute zonder omwegen te vervolgen.

3. Aan of nabij de brievenbussen behoort door een nummer op duidelijke wijze te zijn aangegeven, bij welke woning, gebouw of gedeelte daarvan zij behoren.

4. Brievenbussen in of aan gebouwen of woningen zijn zodanig aangebracht of geplaatst dat zij te bereiken zijn binnen tien meter van de grens van een weg, waaronder mede worden verstaan de daartoe behorende trottoirs, paden, bermen en taluds.

5. De in het eerste lid gestelde voorwaarde is niet van toepassing op groepsgewijs geplaatste brievenbussen, die:

a. ten dienste van galerijflats zijn geplaatst op rechtstreeks met een lift bereikbare niveaus van die flats, mits de brievenbussen ten dienste van alle op één niveau aanwezige en vanuit één en dezelfde lift bereikbare woningen zich in de onmiddellijke nabijheid van de lift bevinden, of
b. ten dienste van alle overige collectieve gebouwen zo dicht mogelijk bij de ingang van dat gebouw zijn aangebracht.

6. Brievenbussen ten dienste van geadresseerden die op recreatieterreinen verblijven, worden groepsgewijs bij de ingang van een zodanig terrein geplaatst. Bij gebreke hiervan kunnen poststukken door of namens de terreinbeheerder in ontvangst worden genomen of door de geadresseerden op een daartoe door een verlener van de universele postdienst aan te wijzen postinrichting worden afgehaald.

7. Behoudens gevallen als bedoeld in het vijfde lid, onderdeel a, is het niveau waarop de brievenbussen worden bediend gelegen op niet meer dan 2,5 meter boven of beneden het wegdek.

Artikel 6

1. De vorm en de kleur van de brievenbussen is zodanig, dat verwarring met voor het publiek bestemde brievenbussen van een verlener van de universele postdienstverlener niet mogelijk is.

2. De brievengleuf is horizontaal in een verticaal vlak of in het bovenvlak van de brievenbus aangebracht en bevindt zich op 1,1 meter of in ieder geval niet lager dan 0,6 meter of hoger dan 1,8 meter boven het niveau, waarop de brievenbus wordt bediend. 2 Staatscourant 2009 nr. 61 30 maart 2009

3. De afmetingen van de vrije inwerpopening bedragen in de lengte ten minste 265 mm te en in de breedte 32 mm.

4. De inwerpopening is zo uitgevoerd, dat het bedienen van de brievenbus zonder gevaar voor verwondingen kan geschieden.

5. Indien zich achter de inwerpgleuf een ruimte bevindt, bestemd voor de bewaring van poststukken, dan is de inwendig bruikbare breedte ten minste 270 mm en zijn de twee andere inwendige bruikbare afmetingen ten minste 150 en 380 mm.
toon volledige bericht

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 17-06 16:28

JvS

Ik heb hem zelf ook

fish schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 10:39:
[...]

8e verdieping :D

Was er niet een regel dat je pad max 10 meter mag zijn oid, anders moet je een brievenbus bij je ingang van het erf hebben

ja

http://www.postnl.nl/voor...n/postregeling/index.aspx

[...]
Lees 5a. Mijn brievenbus is op 1,5m van de uitgang van de lift die direct bereikbaar is vanaf de openbare weg. Geen probleem dus :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:55
Probeer het via twitter. Hun webcare is heel attent en zal je via DM om gegevens vragen.

Ervaring genoeg sinds de Tab soap bestelling van mij, maar de webcare is tot nu toe telkens correct en oplossingsgericht geweest.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Niet online
Die klantenservice heeft gereageerd van goh wat vreemd eigenlijk maar maakt niets uit dat wij wat vertraging hebben. We hoeven de klant zeker niet te informeren. Er staat alleen avond ervoor de status wanneer de levering plaatsvindt maar hoeft geen update erbij wanneer er geleverd zou kunnen worden. Dat merkt de klant vanzelf wel. Dat is immers zonde van tijd en te efficient. En ja dat die chauffeur te vroeg was ja daar moet ik nog antwoord op krijgen! Wat een t&&&&&& bedrijf wel innen maar service en afspraken hooooo maar. Ik vraag me af met garantie. Als ik vraag over betaling zou hebben zou dat ook een jaar duren zodat ik dan ook reeds ben kaalgeplukt door het incasso? Sorry ben klaar met Wehkamp. Kom op wat nou 24 uur reactie?? 24 maanden is beter streven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-04 13:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Kap eens met die trollposts, denk je nu echt dat een bedrijf moedwillig klanten gaat lopen kutten?
Van wat ik lees ligt het probleem dat je huis gewoonweg niet te vinden is door een postbezorger van Selectvracht. Je krijgt van verschillende mensen in je thread te lezen dat Selectvracht een pauperberijf is, en reageert dit af op Wehkamp? Als je merkt dat je na 7 pogingen er nog steeds geen pakket binnen is, denk je niet dat andere opties ook niet aanwezig zijn? DHL-servicepunten bjivoorbeeld?
Klantenservice / technische ondersteuning en een financiële afdeling zijn 3 hele verschillende takken, dit is hetzelfde als het haten op de rabobank wielrenploeg omdat je maandelijkse hypotheek kosten hoog zijn.
itsalex schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 23:54:
Kom op wat nou 24 uur reactie?? 24 maanden is beter streven!
Jij hebt serieus 24 uur lang geprobeerd te bellen naar het nummer van wehkamp? knap dat je er niet doorheen komt.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:28
kKaltUu schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 15:06:
Kap eens met die trollposts, denk je nu echt dat een bedrijf moedwillig klanten gaat lopen kutten?
Van wat ik lees ligt het probleem dat je huis gewoonweg niet te vinden is door een postbezorger van Selectvracht. Je krijgt van verschillende mensen in je thread te lezen dat Selectvracht een pauperberijf is, en reageert dit af op Wehkamp?
Ja, natuurlijk doet de TS dat!
Wehkamp kiest er voor op z'n bestellingen door een pauperbedrijf te laten bezorgen. Als TS dan bij de verantwoordelijke aanklopt (Wehkamp dus, want TS heeft met de bezorgdienst niets te maken) en die negeren het of reageren niet adequaat, dan is Wehkamp dus puur slecht bezig. In feite is er een koopovereenkomst en doet Wehkamp nou niet bepaald z'n best om de overeenkomst goed na te komen. Het zou Wehkamp sieren als *zij* zouden aanbieden om op hun kosten een andere bezorgdienst te regelen, bijvoorbeeld.

Als een bedrijf weet van deze bezorgproblemen en er vervolgens niets aan doet, dan gaat dat best richting "moedwillig klanten gaat lopen kutten", ja. Zelf zou ik in dit geval zeggen: ShopReview hier maken, Wehkamp de terecht slechte beoordeling geven en doorgaan met het leven. Maar dat Selektvracht het verprutst maakt Wehkamp niet minder verantwoordelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploink
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-05 22:54
Het distributiepunt van Selectvracht hier in de omgeving wordt gerund door particulieren vanuit hun eigen boerenschuur en ze bezorgen met hun eigen auto. Het is eigenlijk een veredelde krantenwijk.

Als er problemen zijn kun je het beste uitzoeken wat het adres of telefoon nummer is van het lokale distributiepunt en zelf even overleggen met de bezorger.

Toen Conrad nog via selectvracht stuurde en ik vaak een niet- thuis bericht aantrof, belde ik gewoon even of ik het zelf kon komen halen, was geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Niet online
ik denk ik laat het even links liggen en wacht gewoon op een aantal antwoorden van Wehkamp. Selektvracht is echt netjes qua antwoorden per email binnen 24 uur maar van de 5 e-mails in een periode van 3 weken aan Wehkamp is noch antwoord noch reactie noch iets binnen 24 uur gehoord per e-mail noch telefonisch dus dan vraag ik me serieus af wat Wehkamp nou voor bedrijf is? Ik laat het verder lekker gaan maar zo ga je niet met je klanten om. Ik kan wel weer een ticket aanmaken via klacht.nl maar ik ga geen energie meer insteken.

Liet SV maar een briefje achter van de bezorging maar die man is echt een gepensioneerde oudere man en ja echt sorry zielig verhaal zo en ik laat het maar. Hij kan er gewoon niets aan doen. Ik ga hem niet blamen maar eigenlijk moet die gewoon goed zijn werk doen en niet voor de helft maar ja het punt zo werkt SV helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Laatst online: 13:58

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Al over nagedacht om gewoon de bestelling met kleding te annuleren en ergens het anders te gaan bestellen?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:55
Heb je nou al Twitter geprobeerd? Dat werkt bij Wehkamp als bijen op honing.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-06 19:19

Toff

FP ProMod
Na een simpel e-mailtje omdat ik een klein en in feite onbelangrijk onderdeeltje miste in een pakket, kreeg ik spontaan een aanbod van 5% korting op de aankoop. Na mijn akkoord stond het bedrag (paar tientjes) in geen tijd op mijn bankrekening. De klachtenafhandeling van Wehkamp was voor mij best netjes dus.
Pagina: 1