Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ultrabook lan-aansluiting

Pagina: 1
Acties:
  • 191 views

• K_E_V_I_N
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-11 21:35
Beste leden,

Ik ben erg geïnteresseerd in het kopen van een Ultrabook. De combinatie van stijl, snelheid en compactheid spreekt mij erg aan. Daarom ging mijn interesse direct naar de Asus 13"inch ultrabook, de Asus UX31E.

De bedoeling van mijn laptop is over het algemeen wat (zwaardere) statistische software en snel gebruik kunnen maken van word/pdf documenten en internet. Doordat ik in het buitenland ga studeren en daar op kamers ga heb ik echter een lan-aansluiting nodig. Niet ieder appartement heeft draadloos internet. Beter gezegd het merendeel heeft alleen internet via een lan-kabel.

Nu is echter het probleem dat de meeste ultrabooks geen lan-aansluiting hebben.

Ik vroeg mij af of er verwachtingen zijn dat er ultrabooks uitkomen die wel een lan-aansluiting hebben of dat er een alternatieve manier is om een lan-kabel aan te sluiten. Ik wil namelijk liever niet een 15 of 17 inch laptop, hier ligt mijn interesse niet.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

MVG,

Kevin

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:49

HeepH

Dope Rapper

http://www.4launch.nl/sho...an-10-100-1000mbit/kelkoo

Fixed? Zomaar 1 voorbeeld uit duizend. Ongetwijfeld kun je ze ook kleiner vinden...

[ Voor 28% gewijzigd door HeepH op 21-04-2012 23:08 ]

http://specs.tweak.to/16495

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:36

SeatRider

Hips don't lie

Ik zou een draadloos accesspoint/routertje op de aanwezige UTP kabel aansluiten, en dan gewoon je ultrabook wireless laten verbinden.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

K_E_V_I_N schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 23:03:
Ik vroeg mij af of er verwachtingen zijn dat er ultrabooks uitkomen die wel een lan-aansluiting hebben
Die zijn er al: de Toshiba Z830/835 serie (Satellite of Portege). Maar voor de Asus kun je een adaptertje kopen.

In [NBBG Aanschaf] Thin-&-light notebook februari 2012 worden de ultrabooks besproken, inclusief de aansluitingen.

[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 21-04-2012 23:13 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.