Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Behuizing] Full tower maar welke...

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views

• Mr Silver
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-11 21:11
Sorry ik weet op dit moment echt even niet welke behuizing ik moet nemen. Ik wil in ieder geval een full tower en het liefst een die de HD's goed koelt en die de kabels netjes kan wegwerken. Ook stof-filters vind ik wel fijn. Ik ben alleen bekend met Cooler Master en daarbij vond ik alleen deze die enigzins in de buurt komen:

pricewatch: Cooler Master Cosmos S
pricewatch: Cooler Master Sniper Black Edition (is volgens mij geen full tower en heeft nog USB2.0...)
pricewatch: Thermaltake Level 10 GT
pricewatch: Cooler Master ATCS 840 (geen fan in de deur)

Kan iemand me wat verder helpen of is hier ergens een goed topic voor?

[ Voor 45% gewijzigd door Mr Silver op 21-04-2012 21:33 ]

Verwijderd

Je hebt je eisenpakket al, nu nog even kijken welke het meest aan je eisen voldoet, dat kan je zelf ook. ;)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Precies. Nagenoeg alle kasten voldoen technisch, de rest is puur een kwestie van je eigen eisen, je eigen voorkeuren en je eigen smaak. Ik kan je rustig vertellen wat ik een goede kast vind, maar daar heb je weinig aan want al lees ik jouw eisen, mijn voorkeuren en smaak zijn anders. Vandaar dat topics als dit weinig zin hebben. Gewoon zelf op zoek gaan, reviews lezen en (beter nog) gaan kijken naar kasten. En dan zelf kiezen op basis van je eisen, voorkeuren en smaak.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.