Toon posts:

Eeen vraagje over de ruimte in de kast.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

ik heb recent mn audiokaart ( extreme gamer van soundblaster) er weer ingezet. Nu de kast een micro is , is de ruimte met mijn grafische kaart ( asus eah 6850 ) zeer klein, het neemt tegenwoordig al 2 ruimte slots in beslag.. Het past allemaal wel maar zitten erg dicht op elkaar, ongeveer een paar cm ruimte nu maar, er zitten gaatjes in de behuizing onder aan de zijkant dat wel. heb maar 1 slot voor mn kaart dus een andere optie te plaatsen is er niet echt. en kon er nix in de handleiding over lezen.

Dus ik vroeg me af is dit okeej voor de koeling voldoende? zover nog geen problemen ermee maar toch het is een dure kaart en ben toch bang dat ik stom bezig ben. De asus fan raakt overgens niets en alles werkt, maar toch vroeg ik het me af. Als vele denken dat het risico niet waard is gebruik wel de standaard geluid ingang van mn moederboard. Maar ik wou weer beginnen in cubase en dan is deze kaar wel handig...vandaar..

bij voorbaat dank voor het reageren.

Verwijderd

Topicstarter
okeej heb net een game gespeeld en de grafische kaart fan begon een tikje harder...echt bijna op max had ik het idee, toen ik de game uitging sloeg de fan weer normaal...dit was idd een dom idee. Gauw de comp uitgezet en de kaart uitgehaald en kaart loopt weer normaal. kennelijk is ruimte boven de fan toch van groot belang...had mn kaart van over de 100 euro hiermee kunnen vergallen gelukkig heb ik de kaart snel eruit gehaald.

dit is het proberen niet waard.

• auto660
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-02 17:21

auto660

1991 240 GL Brick

Download even msi afterburner, hiermee kun jij de temperaturen goed in de gaten houden. Mijn gtx295 begint ook hard te blazen bij de 80graden, maar dit is heel normaal voor een videokaart. Wordt de videokaart warmer dan 95graden dan zou ik hem niet in de kast doen. Verder zou je furmark kunnen downloaden:, hiermee kun je je videokaart testen en wordt deze erg warm, tijdens de test kun je gewoon de temperaturen bijhouden, dit zit namelijk in het programma.

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU