Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spicious
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-06-2024
Beste Tweakers,

Ik heb nu ruim een jaar mijn desktop, met als beeldscherm de Philips 231E1SB.
Ik heb sinds het begin eigenlijk al die flikkering in me beeldscherm gehad tijdens het gamen.
Als ik Alt+Tab tijdens het gamen zie ik het op elke pagina, bureaublad, overal op me beeldscherm, terwijl als ik geen enkel spel heb aanstaan flikkert het niet.
Het is niet heel extreem, maar omdat ik een Eyefinity setup wil maken vind ik het best wel zonde als 1 ervan gaat flikkeren, en aangezien ik hetzelfde beeldscherm nog tweemaal wil kopen, moet ik even zekerheid hebben dat het niet aan het beeldscherm ligt.

Me videokaart is een Sapphire Radeon HD6950, er zit zo een dvi converter naar vga in, omdat me beeldscherm geen hdmi ondersteund (niet op gelet tijdens de aanschaf :P)

Mvg,
Sven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineTurtle
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 23:59
Andere res/freq in 3d modus?

Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spicious
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-06-2024
Ik heb in CCC gekeken en ik heb verschillende frequenties geprobeerd maar de flikkering blijft, het beeldscherm ondersteund geen 3d, en de resolutie is 1920x1080 wat dit beeldscherm ook ondersteund. Verder heb ik ook het beeldscherm veranderd van stopcontact, hij zat eerst in een verlengsnoer van een verlengsnoer, nu in alleen 1 verlengsnoer. Dichterbij krijg ik hem niet. Zou dit misschien te maken kunnen hebben dat ik dvi convert naar vga ?