Toon posts:

Vodafone Bel + SMS + Web 400: passport nemen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb momenteel een Bel + SMS + Web 400 voor 15 euro per maand. Omdat ik de komende weken vaak in het buitenland ben, wil ik de Internet op Reis dagbundel aanschaffen: voor 2 euro per dag kan ik dan prima internetten.

Na een SMS 'Internet op Reis' aan krijg ik de mededeling dat dit niet geactiveerd kan worden omdat ik Passport nog niet aan heb staan.

Nu kan ik Passport dus vrij eenvoudig aan zetten, maar een ding in de voorwaarden (http://www.vodafone.nl/Vo...tvoorwaarden_20101201.pdf) bevalt me niet zo
Na afloop c.q. verbruik van Voordeel op Reis behoudt Contractant Vodafone Passport.
Nu snap ik best dat ik Passport aan en uit kan zetten, maar wijzig ik door Passport te nemen mijn huidige contract niet? En zit ik dus straks niet met een andere maandrekening/voorwaarden (nu nog FUP) voor mijn abonnement..?

Vodafone zegt (uiteraard) van niet, maar ik hoor graag wat ervaringen/suggesties/ideeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-10 01:32

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Nee, ik gebruik het ook en het is simpelweg goedkoper bellen en internetten zonder extra abo wat ook nog kan in het buitenland. Heel handig dus (en staat uit zodat ze van argeloze vakantiegangers veel geld krijgen)

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik geloof ook best dat het goedkoper is dan in mijn huidige abonnement. Maar mijn huidige abonnement is lekker veel bellen (400 minuten), FUP internetten voor 15 euro per maand.

Ik wil graag dat Passport aanzetten, maar daar lijk ik een nieuwe verbintenis met Vodafone mee aan te gaan.

Maar goed, jouw abonnement is ook niet veranderd sinds je Passport nam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:00
passport is een gratis blox, kost niets en je kunt goedkoper bellen en voor totaal 79cent per gesprek gebeld worden in een passport land.

Heeft dus niets te maken met je looptijd van je abonnement.

[ Voor 18% gewijzigd door jongetje op 22-04-2012 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-10 09:20

Flappiewappie

Hier nog meer

Gewoon passport aan zetten, en aan laten staan. Goed in sommige gevallen in passport niet gunstig maar het geeft wel wat zekerheid mbt de kosten in het buitenland.

Eventueel kan je nog naar een winkel gaan/telefonisch en vragen of ze het voor je aanzetten; die website is soms een beetje een crime.

Hier staat wat