Beste tweakers,
Voor mij project wil ik code kunnen displayen met het gebruik van popcorn's .footnote methode, alleen "bricked' de volgende code het hele popcorn systeem (niets werkt, video speelt niet af zoals hoort)
Ik heb een sterk vermoede dat het aan het escapen van ligt, en ik hier niet al te veel verstand van heb in javascript. Hoe zou ik dit op kunnen lossen?
Thanks.
Voor mij project wil ik code kunnen displayen met het gebruik van popcorn's .footnote methode, alleen "bricked' de volgende code het hele popcorn systeem (niets werkt, video speelt niet af zoals hoort)
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
| .footnote({ start:1.809, end: 11.809, target: "comments_box", text: "<div class=\"seperate_comment\">Geplaatst door: Heer X<hr/><br /> <pre class=\"brush:php;\"> <?=HTML::script(URL::base().'assets/js/ckeditor/ckeditor.js')?> <div id="errors_article"> <?php if (isset($errors)): ?> <ul class="errors"> <?php foreach ($errors as $message): ?> <li><?php echo $message ?></li> <?php endforeach ?> <?php endif ?> <?php if(isset($success)): ?> <?=$success?> <?php endif ?> </div> <div id="new_article"> <?=Form::open(URL::base().'article/add',array('enctype' => 'multipart/form-data'))?> <?=Form::label('title', 'Titel: ')?> <?=Form::input('title',isset($post['title'])? $post['title']:'')?><br/> <?=Form::label('content', 'Inhoud: ')?> <?=Form::textarea('content',isset($post['content']) ? $post['content'] : '',array('class'=>'ckeditor'))?><br/> <?=Form::label('images', 'Plaatje(s): ')?> <?=Form::file('image')?><br/> <?=Form::file('image1')?><br/> <?=Form::file('image2')?><br/> <?=Form::submit(NULL, 'Voeg toe.')?> <?=Form::close()?> </div></pre> <p> </p> </div>"}) |
Ik heb een sterk vermoede dat het aan het escapen van ligt, en ik hier niet al te veel verstand van heb in javascript. Hoe zou ik dit op kunnen lossen?
Thanks.
[ Voor 82% gewijzigd door stategamer op 21-04-2012 17:24 ]