• Flokman
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01 10:57
Hallo,

Mijn zus gaat in september een half jaar naar Indonesië om te studeren. Ze heeft nu nog een oude 6 megapixel digitale compact fotocamera van panasanic dacht ik, maar nu wil ze toch wel mooie foto's kunnen maken daar. Ze zag in de folders van deze week al bij dingen als Kruitvat en Trekpleister camara's staan voor rond de 100 met 16 megapixels en zo. Nu heb ik geen verstand van camera's maar ik denk dat die camera's niet de beste zijn in haar budget. Weten jullie misschien een aanrader? Misschien kunnen jullie ook 1 wat duurdere als optie geven met argumenten erbij waarom die nou net die extra euro's waard is. Ze heeft volgens mij totaal niet veel verstand van camera's, dus het moet gewoon een op-de-knop-drukken-en-je-hebt-een-redelijke-foto camera zijn.

Enige idee?

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-01 23:26
Heb je de pricewatch al geraadpleegd? Reviews van de camera's die binnen het budget vallen bekeken? Kieskeurig en de tweakers productviews afgestruind naar eigen ervaringen met een bepaald model? Moet de camera nieuw zijn, of kan tweedehands ook? Affiniteit met een bepaald merk? Dit topic al gezien: Welke dig. camera onder de 250 euro? Deel 3 ?

Kortom, er zijn genoeg dingen die je zelf al kunt onderzoeken. Kom dan met je bevindingen in het genoemde topic terug en dan kunnen wij je ook beter helpen. Deze gaat op slot.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Dit topic is gesloten.