Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-04 11:59
Hallo Tweakers,

Ik ben al een tijdje in bezit van de Acer X110 beamer.
Op meerdere websites wordt aangegeven dat het een 3D Ready beamer is.

Nergens kan ik vinden hoe ik dat precies moet aanzetten. Hoe kan ik met mijn PS3 3D gamen?

Alvast bedankt.

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:27
Zit er wel een HDMI ingang op? Kan ik zo snel nergens vinden namelijk. En zo niet gaat het met de ps3 voor zover ik weet in ieder geval niet lukken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
Nee die zit er niet op. Wel VGA.

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-05 19:40
Eerste pagina google.. Gezocht op : Acer X110 3D PS3

Ik citeer van http://www.bigscreenforums.com/forum_topic.cfm?which=16310 :
The Acer is designed to work with the nVidia graphics card on PCs and is not a standard video compatible 3D projector like the Optoma HD33 is. So, you will need to buy a adapter box which allows for HDMI 1.4 frame packed 3D to be converted to something which the Acer will be happy with.

I'm not sure what box it is which does this, but there are some posts in these forums which talk about it.
en http://uk.answers.yahoo.c...qid=20101010083226AAkn3y2 (pagina 2 van google...)
It may be cheaper to find a Component video to VGA converter (NOT a CABLE - a converter) (it is simple analog conversion), rather than an HDMI to VGA converter.

But, I would rather invest that money to buy a new HD projector with HDMI input.

Your projector has a NATIVE resolution of 800 x 600. It can accept HD, but it will scale it DOWN.
So IT IS NOT an HD projector and I would not waste any money on converters. Just use S-video.
Source(s):
http://www.aboutprojectors.com/Acer-X110-projector.html
Zo moeilijk was dat toch niet te vinden?..

[ Voor 38% gewijzigd door Rann op 24-04-2012 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
En waar kan ik zo'n box vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:57
Sorry hoor, maar kan je misschien zelf ook een beetje moeite doen om het te vinden? Rann geeft subtiel aan dat je dit ook best zelf had kunnen vinden, en daar ben ik het mee eens. Dit is geen vraag/antwoord forum, maar een forum om te discussiëren over producten. Als je een keer een lastig probleem hebt en je hebt er zelf alles aan gedaan om het op te lossen maar het lukt niet, dan helpt iedereen je graag. Maar het is niet de bedoeling dat je dit als vraagbaak bedoelt.

ik bedoel dit niet vervelend hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Zo`n box kun je verkrijgen via een Acer distributeur. Waarschijnlijk ook bij degene waar je de beamer oorspronkelijk gekocht heeft (zelfde assortiment).

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1