Gezocht: Top-level hosting

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Voor een op te richten bedrijf ben ik op zoek naar een goede, betrouwbare host waar ik mijn website zou kunnen hosten.
Ik ben op zoek naar een host die hoog of bovenaan de piramide zit van resellers en dergelijke. Ik zoek een host die service en kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan, niet een host die enkel op mijn geld uit is.
Ik hoef niet voor een dubbeltje op de eerste rij, er is genoeg geld beschikbaar.
Ik zoek een host waar ik grote filmbestanden op de server kan zetten, en die ongelimiteerde bandbreedte biedt.
Ik zoek het liefst ook een host waar ik mijn domeinnaam voor 5 of 10 jaar vast kan leggen, in plaats van dat ik ieder jaar moet verversen.

Suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Wat heb je zelf al gevonden? (hint)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 22:18

DataGhost

iPL dev

Het is makkelijker als je even aangeeft welke hosts je al hebt gevonden en eventuele voor- en nadelen die je gevonden hebt. Dan kunnen wij wat specifieker reageren op een bepaalde host en je keuze zo wat makkelijker maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onder andere interesse in Dutchwebhosting.nl en True.nl. Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:14

Compizfox

Bait for wenchmarks

Lol. Tweakers wordt ook gehost door True, dus ja daarmee hebben we hier wel ervaring ja :+

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 14:08:
Ik heb onder andere interesse in Dutchwebhosting.nl en True.nl. Iemand hier ervaring mee?
http://tweakers.net/

Kijk voor de gein eens helemaal rechtsonder. 8)7

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Haha ja, ik ben in de eerste plaats via Tweakers.net bij True.nl terecht gekomen.
Kan ik concluderen dat True.nl een hostingbedrijf is dat aan mijn eisen voldoet?
Het leek mij inderdaad al een zeer betrouwbaar bedrijf, kan iemand dit bevestigen danwel ontkrachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 14:05:
Voor een op te richten bedrijf ...
... er is genoeg geld beschikbaar.
Dat zal niet lang duren ;)
Kijk anders eens op webhostingtalk.nl

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Juup schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 14:15:
[...]

Dat zal niet lang duren ;)
Kijk anders eens op webhostingtalk.nl
Dank voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
Misschien dat je ook eens contact op kan nemen met nxs (nxs.nl). Heb ik goede ervaringen mee. Volgens mij kan je daar een ook pakket op maat laten maken.

Vlinders moet je volgen, niet vangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Als je als start-up content gaat hosten, zou ik zeker ook eens kijken naar content delivery networks (CDNs). Bijvoorbeeld Amazon CloudFront of een andere clouddienst. Voordeel van clouddiensten is dat je makkelijk kan schalen, zowel in capaciteit als maandlasten: je betaalt voor wat je echt gebruikt, dus je hoeft niet vanaf dag 1 te betalen voor een potentiële piekbelasting die je misschien nooit of pas veel later gaat halen.

Los daarvan: als het feit dat Tweakers.net al jaren door True gehost wordt niet genoeg aanbeveling is, dan weet ik niet wat wel. Een post van een willekeurige Tweaker die je niet kent?

[ Voor 20% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 21-04-2012 14:27 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 14:15:
Kan ik concluderen dat True.nl een hostingbedrijf is dat aan mijn eisen voldoet?
Er zijn tientallen grote hostingpartijen die allemaal aan jouw eisen voldoen. Neem bijvoorbeeld het vastleggen van de domeinnaam. Elke hostingpartij van betekenis heeft gewoon een domeinnaam in je hostingpakket zitten en jij betaalt gewoon voor je SLA, waarbij automatische vernieuwing van je domeinnaam inbegrepen is.

Wat betreft grote videofiles hosten zou ik eerder kijken naar diensten als StreamOne en dergelijken trouwens. plan: Tweakers.net verbetert videohosting met StreamOne
Herko_ter_Horst schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 14:26:
Los daarvan: als het feit dat Tweakers.net al jaren door True gehost wordt niet genoeg aanbeveling is, dan weet ik niet wat wel. Een willekeurige (nofi) post van een Tweaker die je niet kent?
True biedt natuurlijk voor Tweakers alleen rackspace en infrastructuur, Tweakers doet zelf de hardware. Naar ik begrijp uit de topicstart wil Lennart5 ook de hardware door hun laten managen dus dan hoeft het feit dat Tweakers er draait niet per se wat te betekenen. ;)

Voor de duidelijkheid: ik weet niet of True al dan niet een goede keuze is, ik zeg alleen dat je niet te snel conclusies moet trekken op basis van een grote website omdat de situatie anders is.

[ Voor 42% gewijzigd door NMe op 21-04-2012 14:30 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Iedereen

Bedankt voor de positieve reacties. Ik ga er eens goed naar kijken, ook in overleg met mijn zakenpartner. Ik houd jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
NMe schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 14:26:
True biedt natuurlijk voor Tweakers alleen rackspace en infrastructuur, Tweakers doet zelf de hardware. Naar ik begrijp uit de topicstart wil Lennart5 ook de hardware door hun laten managen dus dan hoeft het feit dat Tweakers er draait niet per se wat te betekenen. ;)

Voor de duidelijkheid: ik weet niet of True al dan niet een goede keuze is, ik zeg alleen dat je niet te snel conclusies moet trekken op basis van een grote website omdat de situatie anders is.
Fair enough, maar de TS vroeg naar de betrouwbaarheid van True als partner, niet over de geschiktheid voor een specifieke toepassing. Lijkt mij dat dan het feit dat Tweakers er al jaren zit, meer zegt dan de mening van een willekeurige voorbijganger in dit topic.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Pagina: 1