Toon posts:

help ;) een nieuwe tv...... wat te doen

Pagina: 1
Acties:
  • 409 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo mensen
ik zie door de bos de bomen niet meer

ik ben op zoek naar een led tv waarom led geen idee maar me huiskamer is te licht voor plasma heel veel zon erin heel de dag
en had een lcd en was mooi maar heb zelf t idee dat led beter is

zoek een smart tv
met full 3d denk liefst passief maar verder geen ervaring mee dus is niet bindend

verder zo goed mogelijk uiteraard ;)

merk niet zo belangrijk liever geen lg maar dat komt enkel uit een gevoel
en is nergens op gebaseerd

grote zoon tussen de 37 en de 42 inch
zou handig zijn om makkelijk een harde schijf erin te pluggen en dan op te nemen :)

budget zoon 600 tot 900 als voor 1000 nou zoon verschil is kan dat ook

ik heb al vanalles lopen bekijken en alles lijkt op elkaar ik snap er geen bal meer van :F

de samsung ud6500 spreek mij wel aan al is die actief 3d..... :?

zou graag wat van jullie meningen horen want kom er gewoon niet uit 8)7

groet gert jan

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2012 14:14 ]

Verwijderd

Ik zou mijn geld uitgeven aan een cursus nederlands ipv een nieuwe tv. Verder is een led tv een lcd tv. De ledjes zijn gewoon de verlichtingsbron. Beetje inlezen hier op het forum kan geen kwaad en zou je meer dan voldoende inspiratie moeten opleveren om een gefundeerde keuze te kunnen maken. Dat hoeven wij hier toch niet voor je te doen? Succes.

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-12-2025
Veel lezen, naar grote winkel gaan bv MM, kijken, vragen, weer terug, nog meer lezen over wat je gezien hebt. Nog een keer terug en dan kopen.
LG en Philips zijn de enige goede passieve schermen. Keuze lijkt me dan niet moeilijk.

http://www.flatpanelshd.com/ biedt ook veel info

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hier kan ik met de beste wil van de wereld geen touw aan vastknopen. Geen interpunctie, geen hoofdletters. Warrig verhaal. Probeer het eens opnieuw alsjeblieft :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Dit topic is gesloten.