Wenslijst automatisch inlezen in Winkelmand ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawkeye_NL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 20:11
Beste Mensen,

Weet iemand of het ook mogelijk is om een wenslijst met PC componenten automatisch in een winkelmand van een leverancier naar keuze automatisch in te lezen. Volgens mij is de snelste manier nu om op een artikel op te zoeken aan de hand van de EAN.

Ik probeerde om bij bestelkosten berekenen de lijst automatisch in de winkelmand van SiComputers te krijgen maar dat lukt mij helaas niet.

Aangezien er een koppeling is met de prijzen van de diverse leveranciers zou dit in mijn ogen ook de andere kant op moeten kunnen, of denk ik nu te simpel ?

Groet,

Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonWatSpulle
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-09 07:12
Nee dit is niet direct mogelijk.

Wat ik altijd doe:

Maak een wenslijst.
Klik alle producten open met een eigen tabje (middelmuisklik/scrollwheel klik voor een achtergrond tabje)
En dan kijken of zoveel mogelijk bij 1 leverancier te bestellen is
En vervolgens al die leverancier linkjes open klikken in nieuwe tabjes en de winkelwagen vol klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:45
Klopt, als je op tweakers bij de prijslijst van 1 product op de winkel klikt ga je automatisch naar hetzelfde product bij die winkel.

Bijvoorbeeld:
http://tweakers.net/price...edition-oc-2gb-gddr5.html
Dan op de winkel klikken en toevoegen aan winkelmand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawkeye_NL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 20:11
Bedankt dat werkt inderdaad een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Weet iemand of het ook mogelijk is om een wenslijst met PC componenten automatisch in een winkelmand van een leverancier naar keuze automatisch in te lezen.
Alhoewel het idee an sich goed is, is het onbegonnen werk. Een kleine tikfout en het product is niet of moeilijker te vinden. Daarbij: Als het product die je graag wilt hebben niet in de lijst staat, wat moet er dan gebeuren? Als het product niet in de lijst staat, is de kans klein dat je een alternatief kan bieden omdat het systeem niet kan weten / ruiken wat voor soort product het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-09 10:03

Bolletje

Moderator Harde Waren
Dit heeft weinig met CSL te maken, maar meer met de Pricewatch in zijn algemeenheid. Move dus :)
Pagina: 1