Toon posts:

Crysis 1 64 bit problemen.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een cysis probleem. Als ik de game in 64bit draait gaan de grafic settings altijd naar custom toe.
De settings blijven alleen staan als ik eerst alles terug naar standaard zet en dan weer naar very high en dan de game spelen dan blijft very high staan, maar als ik de game dan af sluit en weer op start staat er weer custom settings.

Wat ik allemaal heb gedaan is alles bestanden verwijderd uit documenten en uit de install folder. Erna de game opnieuw installeren en dan de patch 1.2 installeren. Dit heeft allemaal niet gewerkt en het gaat verder om een legale versie.

Topic wordt verplaatst, dit hoort in het Spielerij - Problemen & Vragen thuis.

[ Voor 8% gewijzigd door Sn0wblind op 22-04-2012 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:48
Geen antwoord op de vraag van de topic opener, maar toch....

Hoe draait Crysis op mijn laptop? Ik heb een i7 2760 QM, 16 gig ram, nvidia GT555 M. Ik heb het spel een tijd geleden gedownload op mijn 360, maar vond de graphics zo ontzettend tegenvallen dat ik op de pc nog wel een poging wil wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
ChrisLNFF schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 13:14:
Geen antwoord op de vraag van de topic opener, maar toch....

Hoe draait Crysis op mijn laptop? Ik heb een i7 2760 QM, 16 gig ram, nvidia GT555 M. Ik heb het spel een tijd geleden gedownload op mijn 360, maar vond de graphics zo ontzettend tegenvallen dat ik op de pc nog wel een poging wil wagen.
er is een demo, dus probeer het gewoon uit zou ik zeggen.

En Lupp, al eens "run as admin" geprobeerd? of de settings in de 32bit versie instellen en dan de 64 bit opstarten?

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmsch
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 21:39
Crysis 1 is verschrikkelijk buggy, zeker onder x64 systemen. Bij een vriend van me hielp het om de virusscanner uit te schakelen tijdens het spelen; anders werden de graphics naar low gereset en konden ze niet worden aangepast. De laatste patch nemen (is dat 1.2?), je drivers upgraden, administrator gebruiken, meer kun je niet doen.
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Ik heb het op een MacBook Pro gespeeld, en uiteindelijk gewoon de 32 bit versie genomen, probleem grotendeels opgelost. Als je hem gekocht hebt zou het de moeite waard kunnen zijn om van die lelijke hacks/cracks los te laten op je legitieme installatie, om dat die op wonderbaarlijke wijze een paar problemen met de settings opgelost hebben bij mij. De legale versie+patch draaide een stuk minder stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
haarbal schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 13:18:
[...]

er is een demo, dus probeer het gewoon uit zou ik zeggen.

En Lupp, al eens "run as admin" geprobeerd? of de settings in de 32bit versie instellen en dan de 64 bit opstarten?
Allemaal geprobeerd. Alleen 32bit werkt goed hier. Ik denk dat ik dan toch maar bij 32bit blijf wan het is indd erg buggy. Toen ik windows xp had was dit probleem er niet.
Pagina: 1