Beste PRGers,
Ik ben momenteel bezig met een stukje inhouse tooling in PHP. Wat deze software moet doen is vrij eenvoudig. De gebruiker uploadt een binary (u-boot file in Blackfin Loader format) en ik zet die binary om in een statisch array dat dan weer in een c-applicatie embed kan worden.
Ik heb hiervoor momenteel een PRG-template geïmplementeerd:
In eerste instantie dacht in aan een SESSION-variabele, maar toen ik op zoek ging naar programmeervoorbeelden, kreeg ik al snel de indruk dat dat niet de manier was om berichten door te geven.
Wat voor methodes gebruiken jullie hiervoor?
Let wel, ik wil het gebruik van databases zien te voorkomen
Alvast bedankt
Matis
Ik ben momenteel bezig met een stukje inhouse tooling in PHP. Wat deze software moet doen is vrij eenvoudig. De gebruiker uploadt een binary (u-boot file in Blackfin Loader format) en ik zet die binary om in een statisch array dat dan weer in een c-applicatie embed kan worden.
Ik heb hiervoor momenteel een PRG-template geïmplementeerd:
- Redirect: Converteer de LDR naar een C- en H-bestand en genereer statusmeldingen.
- Get: Presenteer de statusmeldingen en de downloadlink naar de C- en H-bestanden.
In eerste instantie dacht in aan een SESSION-variabele, maar toen ik op zoek ging naar programmeervoorbeelden, kreeg ik al snel de indruk dat dat niet de manier was om berichten door te geven.
Wat voor methodes gebruiken jullie hiervoor?
Let wel, ik wil het gebruik van databases zien te voorkomen
Alvast bedankt
Matis
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time