Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giku
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-05 16:43
Hoi! :)
Om maar meteen met de deur in huis te vallen:
Ik zit al een tijd te twijfelen over welke tv ik ga kopen.
Volgende eisen heb ik:
  • Ik zit 1.5-2 meter van het scherm af.
  • Ik heb 350-400 euro, kan ik rekken tot 450
  • Ik wil 37-40 inch.
  • Ik wil 'm als TV(digitaal) gebruiken, tevens aansluiten op m'n PC voor films en series e.d.
  • Natuurlijk koop ik een TV voor het liefst voor 5-jarig gebruik, of meer.
Nu dacht ik dat ik het wist: een 37 inch, vooral omdat deze toch nog vaak 100 euro goedkoper zijn dan 40 inch.
Maar nu komt de volgende aanbieding:
http://www.plasma-discounter.nl/weekendactie.aspx?id=87621
Het gaat dus om de volgende Televisie voor 369 euro exclusief verzendkosten(380 inclusief dus).
pricewatch: Sharp LC-40LE510E

Het komt dus neer op 2-3 vragen:
  1. Is Sharp een goed merk(ik kan er namelijk op GoT niet zoveel over vinden), en natuurlijk deze TV wat? Of kan ik beter voor een Samsung gaan uit die prijsklasse?
  2. Is plasma-discounter.nl te vertrouwen? Ik heb ladingen met positieve reviews gezien, maar ook met negatief, met name aftersales. Of iemand hier ervaringen mee heeft, desnoods via anderen/derden?
  3. Meer een sub-vraagje, ik heb dus een studentenkamer en zit niet bijster ver van de TV af, is 40 inch dan niet te groot en moet ik met 37 genoegen nemen? Of is dat juist prima en wen ik daar snel aan.
Iemand die me kan helpen? :)

p.s. hier kan ik toch een Ziggo-kaart voor digitale televisie in doen? Er staat bij de instructie uitgelegd van wel, maar ik zie geen Cl+ certificatie, wel: Tuner type Analoog, DVB-C, DVB-T

[ Voor 6% gewijzigd door Giku op 20-04-2012 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 00:28

Quan Vu

Hoi

1 ja
2 ja
3 nee

Niet gecertificeerd door Ziggo maar dus kans bestaat dat ie niet werkt.

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:58

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

DIt valt onder aankoopadvies :) [LCD] -> [CEA]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninjazx9r98
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
2.
Slechte ervaring van ongeveer een jaar geleden.
We waren op zoek naar een 50" plasma en daar aangekomen was er een mooie aanbieding.
Nummertje trekken bij de ingang en wachten tot je aan de beurt bent.
Eindelijk aan de beurt geven we aan dat we de aanbieding willen kopen en krijgen vervolgens te horen dat dat niet kan omdat het geen winkel is maar slechts een showroom en verkoop alleen online geschiedt.
Gevraagd of ik terplekke online dat ding kon aanschaffen met een van de PC's bij de balie, dat mocht maar niet van harte.
Bestelling doorgegeven en de jongen achter de balie roept iemand om de plasma te gaan pakken uit het magazijn.
Dat gaat dus niet aangezien een 50" plasma niet rechtop in onze auto past en ik geef aan dat de plasma bezorgd moet worden.
Dan wordt het ineens een heel moeilijk verhaal, vanwege de aanbieding, omdat het de laatste is, omdat ik terplekke bestel enz enz kan dat ding niet bezorgd worden en moet meteen meegenomen worden.
Oplossing was simpel, breng de plasma maar terug naar het magazijn en zoek het maar lekker uit met je toko.
De discounter (er zitten er daar een aantal in en rond hetzelfde pand) heeft voor mij helemaal afgedaan en zal nooit één euro aan ons verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
offtopic: eigenlijk had je natuurlijk gewoon een klacht in moeten dienen bij de manager. Het is een discounter, dus het personeel zal wel niet veel soeps zijn.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit