Hoi! 
Om maar meteen met de deur in huis te vallen:
Ik zit al een tijd te twijfelen over welke tv ik ga kopen.
Volgende eisen heb ik:
Maar nu komt de volgende aanbieding:
http://www.plasma-discounter.nl/weekendactie.aspx?id=87621
Het gaat dus om de volgende Televisie voor 369 euro exclusief verzendkosten(380 inclusief dus).
pricewatch: Sharp LC-40LE510E
Het komt dus neer op 2-3 vragen:
p.s. hier kan ik toch een Ziggo-kaart voor digitale televisie in doen? Er staat bij de instructie uitgelegd van wel, maar ik zie geen Cl+ certificatie, wel: Tuner type Analoog, DVB-C, DVB-T
Om maar meteen met de deur in huis te vallen:
Ik zit al een tijd te twijfelen over welke tv ik ga kopen.
Volgende eisen heb ik:
- Ik zit 1.5-2 meter van het scherm af.
- Ik heb 350-400 euro, kan ik rekken tot 450
- Ik wil 37-40 inch.
- Ik wil 'm als TV(digitaal) gebruiken, tevens aansluiten op m'n PC voor films en series e.d.
- Natuurlijk koop ik een TV voor het liefst voor 5-jarig gebruik, of meer.
Maar nu komt de volgende aanbieding:
http://www.plasma-discounter.nl/weekendactie.aspx?id=87621
Het gaat dus om de volgende Televisie voor 369 euro exclusief verzendkosten(380 inclusief dus).
pricewatch: Sharp LC-40LE510E
Het komt dus neer op 2-3 vragen:
- Is Sharp een goed merk(ik kan er namelijk op GoT niet zoveel over vinden), en natuurlijk deze TV wat? Of kan ik beter voor een Samsung gaan uit die prijsklasse?
- Is plasma-discounter.nl te vertrouwen? Ik heb ladingen met positieve reviews gezien, maar ook met negatief, met name aftersales. Of iemand hier ervaringen mee heeft, desnoods via anderen/derden?
- Meer een sub-vraagje, ik heb dus een studentenkamer en zit niet bijster ver van de TV af, is 40 inch dan niet te groot en moet ik met 37 genoegen nemen? Of is dat juist prima en wen ik daar snel aan.
p.s. hier kan ik toch een Ziggo-kaart voor digitale televisie in doen? Er staat bij de instructie uitgelegd van wel, maar ik zie geen Cl+ certificatie, wel: Tuner type Analoog, DVB-C, DVB-T
[ Voor 6% gewijzigd door Giku op 20-04-2012 22:19 ]