Hallo daar peoples, ik ben vandaag ff aan het tekenen gegaan. Ik heb ff een bouwtekening gemaakt voor het inrichten van mijn HQ08. graag commentaar van jullie.
Oja ff uitleg bij de tekeningen. De vierkante rood met zwarte blokjes zijn fans, gewoon plat, als het rechthoeken van dezelfde kleur zijn staan de fans op z'n kant. De grooste blokjes zijn 92mm fans, de middelste 80mm en de kleinste 60mm.
De zwarte blokken zijn hdd's de blokken met zwarte rand zijn open plaatsen voor hdd's
De rode blokken zijn CD-Rom/Writers de blokken met rode rand zijn open plaatsen
Het groene blok is de voeding
Heb blauwe ding is een floppie driver
Het mobo dat erin getekend is is een KT7A (non raid)
Het onderste rekje voor hdd's haal ik weg, is beter voor de airflow en je hebt meer ruimte om te werken. Ik gebruik het toch niet.
en dan hier de foto het zijn de linker en de rechter kant (gezien vanaf de voorkant)
linker kant:

rechter kant:

Laat maar horen wat jullier ervan vinden en wat ik nog moet verbeteren.
Oja ff uitleg bij de tekeningen. De vierkante rood met zwarte blokjes zijn fans, gewoon plat, als het rechthoeken van dezelfde kleur zijn staan de fans op z'n kant. De grooste blokjes zijn 92mm fans, de middelste 80mm en de kleinste 60mm.
De zwarte blokken zijn hdd's de blokken met zwarte rand zijn open plaatsen voor hdd's
De rode blokken zijn CD-Rom/Writers de blokken met rode rand zijn open plaatsen
Het groene blok is de voeding
Heb blauwe ding is een floppie driver
Het mobo dat erin getekend is is een KT7A (non raid)
Het onderste rekje voor hdd's haal ik weg, is beter voor de airflow en je hebt meer ruimte om te werken. Ik gebruik het toch niet.
en dan hier de foto het zijn de linker en de rechter kant (gezien vanaf de voorkant)
linker kant:

rechter kant:

Laat maar horen wat jullier ervan vinden en wat ik nog moet verbeteren.