Contacten lokaal op iPhone?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-09 09:18
Heren,

Morgen ga ik een iPhone 4S leveren bij een kennis. Het oude toestel wat ze heeft is een Samsung Galaxy 1. Mijn idee was om in Samsung Kies haar contacten te exporteren, deze vervolgens te importeren in Windows Contacts, iTunes syncroniseert weer met haar iPhone.

Maar nu komt de vraag naar boven:
Als er vervolgens op een andere computer gesyncroniseert wordt, en deze computer is gemachtigd met dezelfde iTunes account, zijn dan ook de contacten weg? (Geen audio, video of etcetera gesyncroniseert.)

Google is een beetje moeilijk met deze zoektermen. :P Ik ben benieuwd dat de contacten daadwerkelijk lokaal op de iPhone komen, en dat het met een synchronisatie niet weg is.

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-10 11:33
Kan je niet gewoon na het syncen in iTunes aangeven dat je contacten niet meer wil syncen? Volgens mij doe je dat op device niveau en niet op account niveau. Al weet ik dat niet helemaal zeker.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-09 09:18
Rupie schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:01:
Kan je niet gewoon na het syncen in iTunes aangeven dat je contacten niet meer wil syncen? Volgens mij doe je dat op device niveau en niet op account niveau. Al weet ik dat niet helemaal zeker.
Ja dat durf ik ook niet te zeggen... Als je eenmaal aangeeft dat je contacten niet meer wilt syncen, haalt de iTunes<>iPhone Sync dan ook de oude contacten weg? :/ Google geeft geen duidelijk antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Als je Contacts sync uitvinkt wist hij de iPhone.
Als je het niet aanvinkt op de andere computer gebeurt er niets denk ik.

Maar als ze al in Google staan (via android) kan je met het "Exchange"-profiel contacten op je iPhone synchroniseren. Want als het een PC is, moet het van google naar outlook of Windows contacts en dan naar je iPhone... dat wil je niet. (compatibiliteit is om te huilen)
Google legt uit

Het Gmail profiel in de iPhone doet slechts E-mail, Agenda en Notities. "Exchange" maakt het compleet met Contacts.

[ Voor 13% gewijzigd door jeroen3 op 20-04-2012 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Contacten van de Samsung synchroniseren met Outlook. cotacten uit Outlook exporteren naar Gmail contacts, iPhone synchroniseren via Exchange met Gmail account.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-10 15:06

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ waarom via outlook? Beide toestellen synchroniseren met gmail contacts en je bent klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Was ik vergeten te vermelden dan het "Exchange"-profiel werkt met Google?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-10 14:02
Waarom niet gewoon ouderwets naar de SIM-kaart kopiëren en via je iPhone importeren? Oh en binnen iTunes geldt dat per device en kun je het synchroniseren van Contacten gewoon uitzetten. Niets aan het handje dan. Maar je kunt niet met meerdere iTunes lib's syncen, dat werkt niet. Daarom of gewoon zoals gemeld via Google of mijn manier via de SIM-kaart. Dan kun je gewoon met de vaste iTunes lib syncen die je altijd al gebruikt voor die iPhone.

[ Voor 78% gewijzigd door me_mrtn op 28-04-2012 12:47 ]

Pagina: 1