Marstek Venus E V153 ; Marstek CT003 v117
Verwijderd
Daar staan n.l. de fysieke afmetingen in een tabelletje.
En zelfs een plaatje:Dimension 185(L)x120(W)x50(H) mm Size.

Hoe makkelijk wil je het hebben?
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2012 20:17 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Wel een mooi ding zo..
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Dank je voor het meedenken, maar ik wil het NOG makkelijker. Hier kan ik namelijk niet uit afleiden wat ik vroeg. Of zie ik iets over het hoofd? Hoeveel steekt de kaart nog uit boven het PCI slot dan?Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 20:10:
Niet op het idee gekomen naar de productpagina v/d fabrikant te gaan?
Daar staan n.l. de fysieke afmetingen in een tabelletje.
[...]
En zelfs een plaatje:
[afbeelding]
Hoe makkelijk wil je het hebben?
heb je het plaatje gezien dan? je hoeft niet eens te rekenenHans C schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:09:
[...]
Dank je voor het meedenken, maar ik wil het NOG makkelijker. Hier kan ik namelijk niet uit afleiden wat ik vroeg. Of zie ik iets over het hoofd? Hoeveel steekt de kaart nog uit boven het PCI slot dan?

Die heb ik. Ik heb een Silverstone Grandia, met links en rechts in de kast ventilatoren die op de pwm van de kast draaien. Ik speel namelijk ook graag een spelletje. En mijn HD 6570 heeft het hier en daar te moeilijk. Deze verbruikt in idle toestand net zoveel stroom. Vandaar dat ik 'm graag wil hebben. Maar niet zo graag dat ik ook een andere kast moet kopen.D4NG3R schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 20:13:
Houd je er wel rekening mee dat deze kaart een behoorlijke airflow eist van je behuizing? Als HTPC kaart vind ik hem persoonlijk nogal overkill..
Volgens mij is de 120mm gerekend vanaf de onderkant van het pci-e slot.batsma schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:11:
[...]
heb je het plaatje gezien dan? je hoeft niet eens te rekenen
wasmachine!!!Hans C schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:12:
[...]
Volgens mij is de 120mm gerekend vanaf de onderkant van het pci-e slot.

Mooi, nu door voor de TV!
Verwijderd
De kaart is 120mm hoog.Hans C schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:09:
[...]
Hier kan ik namelijk niet uit afleiden wat ik vroeg. Of zie ik iets over het hoofd? Hoeveel steekt de kaart nog uit boven het PCI slot dan?
Je zou een centimeter kunnen pakken en daarmee achterhalen of een kaart van dergelijke hoogte fysiek past in jouw kast.
Of wacht je tot iemand de specs van de Silverstone Grandia op zoekt en jou verteld of het past ja of nee?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2012 22:44 ]
Behoorlijke airflow...D4NG3R schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 20:13:
Houd je er wel rekening mee dat deze kaart een behoorlijke airflow eist van je behuizing? Als HTPC kaart vind ik hem persoonlijk nogal overkill..
TDP van die kaart is 55 watt. 1x 120mm fan zou genoeg moeten zijn.
Dit topic is gesloten.