Toon posts:

Thin client blijft na eenige tijd hangen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een thin client ( de T5565 ) die verbonden is met een NAS ( DS212J ).
Hierop staat een flash site waar films op afgespeeld kan worden.

Deze films zijn van het formaat .FLV met een resolutie van rond de 900 x 600 afhankelijk van het soort filmpjes maar niet veel groter.

Nu is het zo zodra de Thin Client net aanstaat werkt het perfect, de filmpjes draaien spoelen, maar wanneer hij ongeveer een uur aan staat beginnen te filmpjes te haperen of zelfs stil staan.

De filmpjes duren ongeveer 30 sec. dus het vraagt ook bijna niets.

Op de Thin client staat HP Thin Pro versie 3.3 ( origneel stond er versie 4 op maar toen werkte de filmpjes niet eens )
Nu werkt HP Thin Pro met monzilla firefox en heb ik hier al het 1 en ander inverranderd.
( browser.memory...... verhoopt, network.http.pipe....... aangepast enzo )

Wanneer ik op de site van hp kijk en bij de spec. van de thin client kijk moeten deze jongens het mak aankunnen.

Ik hoop dat ik hier in de goede afdeling terrecht gekomen ben maar ik hoop dat jullie me wel kunnen helpen.
Ik heb ook al naar de hp supportlijn gebelt maar die hebben het weer doorgespeelt naar de 2de lijnssupport maar dit duurd al een dikke maand !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:00
Je zou kunnen proberen om het geheugen van de Thin uitgebreiden

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-09 11:31

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Hoe is je geheugengebruik als het begint te haperen? En blijft het als je Firefox herstart, of moet je de hele machine rebooten om het op te lossen?
Mijn ervaring met video op thinclients onder XP Embedded is dat na een tijdje het geheugen nogal vol loopt. Daarnaast is mijn ervaring dat Flash player onder Linux ook niet echt netjes met geheugen omgaat...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done