Toon posts:

Sony Minidisc Car Player

Pagina: 1
Acties:
  • 200 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Sony minidisc player gekocht, de sony MDX C6500RX en nu vraag ik me af wat ik het beste erbij kan kopen. Een minidisc wisselaar (bijvoorbeeld de mdx65) of een cdwisselaar (bijvoorbeeld de cdx737).

Van beide mediums heb ik er wel veel en omdat het niet altijd mogelijk is om mijn cd's op minidisc te kopieren (omdat de minidisc recorder bij mijn ouders staat) kan ik geen keuze maken.

Heeft iemand een goed idee.??

:?

Verwijderd

Neem ze allebei joh, ben je meteen van het gezeur af :P

Verwijderd

Topicstarter
Kan dat dan, een minidisc wisselaar en een cd-wisselaar aan een autoradio hangen. Zijn er genoeg aansluitingen dan??

En het lijkt me ook een beetje een prijzig grapje. De minidisc wisselaar kost ongeveer 800-1000 piek en de cd wisselaar rond de 750 piek.

Verwijderd

Lijkt mij het meest logisch als je de cd-wisselaar koopt. Kan je cd's en md's afspelen. En geloof me, als je in je dashboard md'tjes kan afspelen, stop je ze echt niet in de wisselaar.:7 You lazy }:O

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:02

JvS

Ik heb hem zelf ook

Zelfde mening. Daarnaast zijn MD's flink auto-bestendig... Dus die kan je gewoon lekker rondslingeren (dat gebeurt toch in elke auto, niet:?).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Mocht je voor een MD wisselaar gaan, zou ik ff wachten tot er auto-spelers komen die ook LP4 ondersteunen,..

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-05 16:47

uibeltje

Idiotheque

Op zondag 25 maart 2001 19:14 schreef JvS het volgende:
Zelfde mening. Daarnaast zijn MD's flink auto-bestendig... Dus die kan je gewoon lekker rondslingeren (dat gebeurt toch in elke auto, niet:?).
nee, als ik iets op het zicht laat liggen breken ze mijn auto open :(
Pagina: 1