Doe het hier mee pricewatch: Saitek Pro Flight Rudder Pedals
Ik vond nog een oud NASCAR Racing 2003 filmpje terug, truckmod op Spa. Ik was toen ook al even handig als nu 
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=T1K1ruQ4MJ4]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=T1K1ruQ4MJ4]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Lol, wtf is dat
Verschil tussen G25 en CSR Elite (en hoger) is voornamelijk de rem, bij de G25 is het gewoon een veer (die een stuk strakker staat dan het gas pedaal) en verder omlaag duwen = meer remmen. Bij CSR / CSP heb je een loadcell, dat wil zeggen dat je het pedaal maar een klein stukje in kan trappen en daarna rem je meer/minder door meer/minder druk te zetten, stuk realistischer.
Als je denkt dat je lang doorgaat met iRacing (of vergelijkbare andere sim misschien) en wel wat geld kan uitgeven zou ik wel voor een beter setje gaan, maar als je nog een beetje aan het proberen bent of wat minder wil uitgeven kun je prima mijn G25 overnemen. Je zult dan wel deze adapter nodig hebben denk ik:
http://www.leobodnar.com/products/DFPG25conn/
Maar dat weten anderen hier beter dan ik volgens mij...
Met een triple pedal set (dus met clutch) kan je ook makkelijk rudderen trouwens, en kan je de rem ook als rem voor het vliegtuig gebruiken.
(misschien wel handig om eenzelfde veer in de clutch als in het gaspedaal te hebben.)
(misschien wel handig om eenzelfde veer in de clutch als in het gaspedaal te hebben.)
How do you save a random generator ?
Anoniem: 378118
Ik ben van een driving force gt naar een G27 gegaan De pedalen zijn een stuk beter en het manier van sturen is anders, het is net of de DFGT een stuurbekrachtiging er op heeft waardoor het niet lekker 1 op 1 stuurt.martijn_8519 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 16:12:
Ik heb mijn G25 afgelopen zaterdag verkocht en vandaag heb ik een nieuwe G27 binnengekregen. Veel mensen zeiden van dat is bijna hetzelfde en je zal geen verschil merken. Maar daar ben ik het absoluut niet mee eens. Hij is veel stiller echt een enorm verschil. Daardoor stuurt hij ook veel soepeler. Meer knopjes..altijd handig en hij ligt wat fijner in de hand doordat hij iets groter is. Dus mocht je twijfelen voor een G25 of een G27 ik zou absoluut voor de G27 gaan!!!
Ik zoek nog steeds een auto die echt makkelijk is om te besturen de mx5 reed ik eerst altijd in omdat die het makkelijkste bleek, maar ik maak vaak foutjes in de mx5.
De vw jetta is ook wel leuk een behendig autotje die heb ik er later bij gekocht.
De f1 auto viel me eigenlijk wat tegen.
Jullie nog adviezen welke auto ik beslist moet hebben??
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 378118 op 24-07-2012 00:45 ]
Ik ken alleen maar de mx-5 en de mustang. Vond de mx-5 al redelijk lastig maar hij is makelijk vergelekem bij mustang.
Ik merk het aan mezelf je moet opnieuw leren rijden je hebt weinig tot niets aan andere games.
Dus er zit niks anders op om te leren leten en nog eens leren. Rustig beginnen en langzaam de grens opzoeken.
Ik merk het aan mezelf je moet opnieuw leren rijden je hebt weinig tot niets aan andere games.
Dus er zit niks anders op om te leren leten en nog eens leren. Rustig beginnen en langzaam de grens opzoeken.
De foutjes die je maakt, ligt echt niet aan de autoAnoniem: 378118 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 00:32:
[...]
Ik ben van een driving force gt naar een G27 gegaan De pedalen zijn een stuk beter en het manier van sturen is anders, het is net of de DFGT een stuurbekrachtiging er op heeft waardoor het niet lekker 1 op 1 stuurt.
Ik zoek nog steeds een auto die echt makkelijk is om te besturen de mx5 reed ik eerst altijd in omdat die het makkelijkste bleek, maar ik maak vaak foutjes in de mx5.
De vw jetta is ook wel leuk een behendig autotje die heb ik er later bij gekocht.
Haha Fuelke. Volgens mij moet je minder hard remmen. 
Wat is het btw onwijs stil rond een nieuwe build. Er zijn wel allerlei geruchten.
Dit is een recente tweet van Steve Myers:
“@GoDownSwingin: @iRacing @iRacingMyers any news on when the new build will hit?” looks like it should be Thursday
En dit is een samenvatting van de geruchten opgesteld door iRacingstuff.com:
Wat is het btw onwijs stil rond een nieuwe build. Er zijn wel allerlei geruchten.
Dit is een recente tweet van Steve Myers:
“@GoDownSwingin: @iRacing @iRacingMyers any news on when the new build will hit?” looks like it should be Thursday
En dit is een samenvatting van de geruchten opgesteld door iRacingstuff.com:
- Modified Cars - 100%; The Mods physics will be fully refreshed and shot with the NTM.
- New Shaders – 100%; Coming to Indy, Spa, Iowa, Thompson, Watkins Glen, and possibly more.
- League Management – 99%; pretty well confirmed in this build
- Zolder – 90%; Confirmed for July/August, no hard date set for this build.
- Flaggers – 80%; Start/Finish Flaggers should come in this build.
- Rollover Garage Tips – 60%; Haven’t heard much on this in a while, but could happen in S3.
- Legends Car – 50%; iRacing plans to rebuild the physics to this car, no word if it will happen in S3.
- NTM – 50%; No official word, but we expect at least one or two remaining cars to receive.
- McLaren – 0%; Art side is pretty much complete, physics side has barely started.
- Driver Swap/Team/Live Spotter – 0%; Testing hasn’t started, possibly in Season 4 Build.
- Expected build date is currently Thursday, July 26, 2012. No official word. 7/10
- UPDATE: Modified Cars physics and NTM confirmed. 7/19
- UPDATE 2: Steve Myers said on twitter earlier today that it looks like the new build will be coming on Thursday. 7/23
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Anoniem: 430491
ik ben met de mx5 gestart ....daarna op de skip overgestapt en rijd nu in de star Mazda ... al ga ik volgend seizoen eens richting de gt wagens gaan (ford gt, mss mater corvette) , buiten deze wagens die ik net vermeld rij ik tevens al eens wat practice met de riley , mustang, radical, ford falcon v8 .... en van elke wagen leer je wel iets maar als je te veel foutjes met de mx5 maakt dan ga je best eerst eens moeten zorgen dat je 10 rondjes clean rond komt .... tempo doet er niet toe eigenlijk, zolang je maar clean rijd .... maak je de foutjes puur in race ga je best eens kijken waarom je die nu net dan maakt ... mss de spanning ... best dan gewoon je achterligger doorlaten zodat je veilig in race ook rondkomt en mss ook eens nuttig is een race te watchen ... dan kan je hierin als ghost rijden zodat je andere niet hindert en je toch een race pace kan opbouwen...Anoniem: 378118 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 00:32:
[...]
Ik ben van een driving force gt naar een G27 gegaan De pedalen zijn een stuk beter en het manier van sturen is anders, het is net of de DFGT een stuurbekrachtiging er op heeft waardoor het niet lekker 1 op 1 stuurt.
Dus om je nu aan te raden welke auto je juist aanschaft is het best eens te kijken waar je je in thuis voelt ... gt's, single seater en zodoende de wagens aan te schaffen .... ik heb ze bijna allemaal op enkele oval wagens na en zoals ik daarnet zij van elke wagen leer je wel iets ... maar noodzaak is in het begin veel te oefenen als je hem vaak verliest of in de fout gaat.
oefenen, oefenen, oefenen
Als het donderdag wordt moeten we misschien de race re-schedulen of cancellen, want dat zal wel weer in ons tijdslot vallen...
•UPDATE 2: Steve Myers said on twitter earlier today that it looks like the new build will be coming on Thursday. 7/23
lol dat is het allang geweest wanneer komt de build update nu
lol dat is het allang geweest wanneer komt de build update nu
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
7/23 was gisteren, een maandag..? Ik denk dat ze nu donderdag bedoelen
Of je snapt het niet goed, De update 2 op de rest van het verhaal was van 23-7
De tweet dus, en daar zegt hij op 23-7 dat hij waarschijnlijk op donderdag komt.
Tis nie moeilijk nie....
De tweet dus, en daar zegt hij op 23-7 dat hij waarschijnlijk op donderdag komt.
Tis nie moeilijk nie....
sorry ik ben speciaal 
ik zie het nu ;p
ik zie het nu ;p
Heb ff voor de fun een sessie om 19:00 ingepland. VW JEtta op Barber Short B. 14 plekjes maar in de pit en kort baantje. Zeer leuk ff knallen 30 minuten practise 10 minuten kwalli en 15 minuten race.
FF klein oefeningetje met de Jetta voor seizoen 3.
FF klein oefeningetje met de Jetta voor seizoen 3.
Nadat ik vorige week contact heb gehad met de Logitech support over m'n soms haperende rem gas pedaal heb ik vandaag een nieuwe potentiometer ter vervanging ontvangen.
Ik moet zeggen dat het wel wat ruim verpakt was:
Ik moet zeggen dat het wel wat ruim verpakt was:

[ Voor 4% gewijzigd door Red Baron op 24-07-2012 22:24 ]
heb je een complete ontvangen , of zat daar idd alleen een potentiometer in?....
in geval van complete: iedereen gaat vanavond dus nog bellen
in geval van complete: iedereen gaat vanavond dus nog bellen
[ Voor 30% gewijzigd door DJrDJ666 op 24-07-2012 18:14 ]
Krijg je serieus een nieuw stuur + pedalen voor een haperende pot meter? Dat kan ik me bijna niet voorstellen... Zo ja, hoeveel voor je oude stuur?
Logitech kennende, ja, dan heeft ie een nieuw stuur gehad. Logitech service staat zeer goed aangeschreven.
Voor mijn 5 jaar oude G25 wilde ze me enkel een kortingsbon van 50% geven
Die ik nieteens gebruikt heb ook
Voor mijn 5 jaar oude G25 wilde ze me enkel een kortingsbon van 50% geven

[ Voor 8% gewijzigd door BM op 24-07-2012 19:34 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ja, maar een potmeter van $5 is te duur, dus sturen ze maar een compleet nieuw stuur? Of ze hebben een heel slecht ingericht warenhuis waar het 4 manuren kost om zo'n potmeter te vinden, of ze zijn gewoon gestoord
[ Voor 43% gewijzigd door NickThissen op 24-07-2012 19:50 ]
Wat dacht je van alle logistieke kosten, besturing van de voorraad, systemen om klantorders te managen etc.....NickThissen schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 19:49:
Ja, maar een potmeter van $5 is te duur, dus sturen ze maar een compleet nieuw stuur? Of ze hebben een heel slecht ingericht warenhuis waar het 4 manuren kost om zo'n potmeter te vinden, of ze zijn gewoon gestoord
Zou best kunnen dat het opsturen van een hele nieuwe set stukken goedkoper is.
Zeker met in acht neming van de kans dat het stuk gaat en de kans dat mensen ook daadwerkelijk Logitech hiervoor benaderen
Nog niet de meest logische reden in acht nemend, dat het stuur voor Logitech niet zoveel kost als in de winkel natuurlijk.JoepW schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 19:51:
[...]
Wat dacht je van alle logistieke kosten, besturing van de voorraad, systemen om klantorders te managen etc.....
Zeker met in acht neming van de kans dat het stuk gaat en de kans dat mensen ook daadwerkelijk Logitech hiervoor benaderen
Willen ze de oude ook terughebben of heb je nu twee "potmeters"
[ Voor 5% gewijzigd door enchion op 24-07-2012 19:54 ]
Ja maar diezelfde kosten maak je bij het sturen van een nieuw stuur. Het is niet alsof de helpdesk er 38 onder hun bureau hebben die ze gratis zelf op de terugweg even langs het postkantoor mogen brengen lijkt me. En inderdaad, zeker omdat die dingen wel vaker kapot gaan zou ik verwachten dat ze gewoon een voorraad aan die potmeters hebben die ze zonder al te veel kosten gewoon kunnen versturen. Dus ik zou het echt heel vreemd vinden als hij inderdaad een nieuw stuur heeft gekregen.JoepW schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 19:51:
[...]
Wat dacht je van alle logistieke kosten, besturing van de voorraad, systemen om klantorders te managen etc.....
Heren wat is de beste keus?
Een 2de hands Fanatec clubsport pedalen of een nieuwe CSR Elite.
Ze zijn beide even duur maar heb geen ervaring met beide.
Oja de CSR elite heeft geen ABS sensor
Een 2de hands Fanatec clubsport pedalen of een nieuwe CSR Elite.
Ze zijn beide even duur maar heb geen ervaring met beide.
Oja de CSR elite heeft geen ABS sensor
[ Voor 11% gewijzigd door Remco Tr op 24-07-2012 19:57 ]
Beide prima...... Ik zou altijd voor nieuw gaan
Ik heb laatst een vergelijkingstabel gepost tussen die twee. Even uit het hoofd de voordelen van CSP:
- trilmotortje onder de rem dat blokkeren simuleert,
- geheel van metaal, CSR bestaat uit wat meer plastic, maar tenzij je hem het raam uit gaat gooien denk ik niet dat dit een nadeel is
- meer customizable (dacht ik).
Ik vond het geen 100 euro waard (nieuwprijs) maar als je de bron van de tweedehands CSP vertrouwt (dat ze nog in goeie staat zijn) zou ik die overwegen als het voor dezelfde prijs is... Als je die bron niet vertrouwt tsja... dan is het altijd een gokje natuurlijk.
- geheel van metaal, CSR bestaat uit wat meer plastic, maar tenzij je hem het raam uit gaat gooien denk ik niet dat dit een nadeel is
Ik vond het geen 100 euro waard (nieuwprijs) maar als je de bron van de tweedehands CSP vertrouwt (dat ze nog in goeie staat zijn) zou ik die overwegen als het voor dezelfde prijs is... Als je die bron niet vertrouwt tsja... dan is het altijd een gokje natuurlijk.
[ Voor 7% gewijzigd door NickThissen op 24-07-2012 19:57 ]
Logitech heeft denk ik ook liever niet dat mensen zelf in hun hardware liggen frottenNickThissen schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 19:53:
[...]
Ja maar diezelfde kosten maak je bij het sturen van een nieuw stuur. Het is niet alsof de helpdesk er 38 onder hun bureau hebben die ze gratis zelf op de terugweg even langs het postkantoor mogen brengen lijkt me. En inderdaad, zeker omdat die dingen wel vaker kapot gaan zou ik verwachten dat ze gewoon een voorraad aan die potmeters hebben die ze zonder al te veel kosten gewoon kunnen versturen. Dus ik zou het echt heel vreemd vinden als hij inderdaad een nieuw stuur heeft gekregen.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Waar staat ie tabel? in dit topic? Gevonden!NickThissen schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 19:57:
Ik heb laatst een vergelijkingstabel gepost tussen die twee. Even uit het hoofd de voordelen van CSP:
Bron vertrouw ik wel heb van hem ook een GT3 RS stuurtje overgenomen en is in prima staat.
Ik heb gemeld bij support dat ik las had van het haperende pedaal en dat ik het schoongemaakt had, maar dat het niet al te lang daarna weer terug kwam en dat ik ook wat speling op de as van die potmeter geconstateerd had.enchion schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 19:53:
[...]
Willen ze de oude ook terughebben of heb je nu twee "potmeters"
Ik had het stuur nog net geen 2 jaar (sept 2010) dus krijg je schijnbaar gewoon een hele nieuwe set opgestuurd.Het lijkt er op dat uw product een hardware probleem heeft ondervonden. We kunnen u hiermee verder helpen.
We hebben geen losse potentiometers.
Mocht het product onder garantie vallen dan kan het voor u worden omgeruild.
Dus over een maand kunnen jullie de lokale vuil container gaan stalken waarschijnlijkBehoud u graag uw oude product voor de komende maand, het kan zijn dat wij het oude product moeten komen ophalen.
Als wij na deze tijd nog geen contact met u hebben opgenomen kunt u het defecte product weg doen.
Moest je ook iets van een bon of foto oid laten zien?Red Baron schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 22:29:
[...]
Ik heb gemeld bij support dat ik las had van het haperende pedaal en dat ik het schoongemaakt had, maar dat het niet al te lang daarna weer terug kwam en dat ik ook wat speling op de as van die potmeter geconstateerd had.
[...]
Ik had het stuur nog net geen 2 jaar (sept 2010) dus krijg je schijnbaar gewoon een hele nieuwe set opgestuurd.
[...]
Dus over een maand kunnen jullie de lokale vuil container gaan stalken waarschijnlijk
Ik wil miss een G27 kopen en als ik 50% korting kan score zou dat wel chill zijn
Zeg ik wel dat er iets mis is met het stuur of zo.
aangezien ik newhampshire niet heb gisteren maar even op daytona met de truck gaan rijden .... is dat wel wennen tovd impala .... als je achter een truck rijd zie je enkel een vleugel achteraan ... jees en een pak losser achteraan waardoor je niet te bruusk moet zijn ... uiteindelijk toch op een 44.6 gekomen, kijk al uit naar de truck races
Uiteraard, je moest foto's maken het product met de sticker met serie nummers + handgeschreven briefje met het support nummer.Niellie41 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 07:49:
[...]
Moest je ook iets van een bon of foto oid laten zien?
Ik wil miss een G27 kopen en als ik 50% korting kan score zou dat wel chill zijn
Zeg ik wel dat er iets mis is met het stuur of zo.
En ik heb ook de factuur als pdf meegestuurd.
Als je die laatste niet meer hebt gaan ze uit van de productie datum ipv verkoop datum.
Ik ook 2 jaar verlengd, jullie zijn nog niet van me af
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik zit een beetje na te denken over de content die ik nog aan wil schaffen. De HPD lijkt me echt een geweldige bak maar is dat ook zo? Ik heb de Corvette en de Ford GT ook nog niet. Welke zullen jullie als eerste aanschaffen van deze 3? Wel leuk trouwens die 13th week of fun. Voor mij geen fun want het enigste wat ik deze week kan rijden is de legends cup maar dat vind ik helemaal niets. En natuurlijk de MX-5 maar dat heb ik eigenlijk ook wel een beetje gezien.
Ik vind de HPD leuk, voornamelijk door het multiclass aspect. Dat is dit seizoen een beetje kapot denk ik, alleen de fixed series rijdt nog als multiclass en die duurt maar 25 min per race, dat is veel te kort, en er zijn meestal weinig andere class auto's.martijn_8519 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:26:
Ik zit een beetje na te denken over de content die ik nog aan wil schaffen. De HPD lijkt me echt een geweldige bak maar is dat ook zo? Ik heb de Corvette en de Ford GT ook nog niet. Welke zullen jullie als eerste aanschaffen van deze 3? Wel leuk trouwens die 13th week of fun. Voor mij geen fun want het enigste wat ik deze week kan rijden is de legends cup maar dat vind ik helemaal niets. En natuurlijk de MX-5 maar dat heb ik eigenlijk ook wel een beetje gezien.
Verder, week 13 is inderdaad saai, maar waarom doe je niet met ons toernooitje mee dan? Daarvoor organiseren we het juist
Het beste kun je zes items (autos + banen) in één keer aanschaffen, dan krijg je de meeste korting. Kies uit welke serie(s) je het komende seizoen wil gaan rijden en koop die content dan in één keer.
Donderdag en vrijdag ben ik erbij Nick!NickThissen schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:46:
[...]
Verder, week 13 is inderdaad saai, maar waarom doe je niet met ons toernooitje mee dan? Daarvoor organiseren we het juist
Anoniem: 459586
Week 13 is anders behoorlijk actief op de SM. Genoeg practice sessies voor Brands Hatch met vaak 15-20 mensen.
Eerlijk jatwerk:

Zijn jullie ook zo benieuwd naar de release notes

Zijn jullie ook zo benieuwd naar de release notes
Wat een gasten in die MX-5 klasse.
Zet er 1 op een ronde gaat ie mn dr af drukken en vol in me rammen einde van rechte stuk.
Weg P1 had mazzel dat ik nog P2 kon houden...
Update is morgen pas toch?
Zet er 1 op een ronde gaat ie mn dr af drukken en vol in me rammen einde van rechte stuk.
Weg P1 had mazzel dat ik nog P2 kon houden...

Update is morgen pas toch?
[ Voor 7% gewijzigd door Remco Tr op 25-07-2012 19:40 ]
Een voor een mensen inviten... "you can see how easy that is", nou.. Dat kan toch makkelijker hoop ik 
Verder ziet het er wel prima uit. Lijkt me prima te gebruiken voor GoT races, niet? Alleen bonuspunten worden misschien lastig, tenzij je handmatig punten kunt aanpassen achteraf (filmpje nog niet afgekeken)?
Verder ziet het er wel prima uit. Lijkt me prima te gebruiken voor GoT races, niet? Alleen bonuspunten worden misschien lastig, tenzij je handmatig punten kunt aanpassen achteraf (filmpje nog niet afgekeken)?
[ Voor 50% gewijzigd door NickThissen op 25-07-2012 22:30 ]
Vond ik ook een beetje (niks mis met select all), maar het is van iRacing uit wel een grote stap voorwaarts.NickThissen schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 22:26:
Een voor een mensen inviten... "you can see how easy that is", nou.. Dat kan toch makkelijker hoop ik
Ben ook benieuwd of er meer mensen admin kunnen worden lijkt me wel handig voor het geval diegene op vakantie is.
Maarja morgen kunnen we er mee spelen.
Ok, je kunt dus inderdaad bonus punten geven zelfs met reden erbij, best netjes. Wel niet zo geautomatiseerd als mijn site tegenwoordig maar over het algemeen lijkt me dit wel beter voor onze races.
Ik heb echter nog steeds geen datum gezien hoor, 'coming really soon' kan morgen zijn maar ook over 2 weken...
Ik heb echter nog steeds geen datum gezien hoor, 'coming really soon' kan morgen zijn maar ook over 2 weken...
In het kader van Week 13 Fun leek het me leuk om op donderdagavond 20:00 GMT een Radical vs. Star Mazda race te organiseren op Brands Hatch 
Laptimes liggen namelijk dicht bij elkaar, maar het zijn natuurlijk 2 verschillende autos - Radical topt hoger, maar Star Mazda heeft meer downforce en remt later...
Laptimes van hele goede Radicals liggen volgens mij in de 1:20 en de Star Mazda's (Tony Repussard bijv.) rijdt dat ook. Maar alles wat niet alien is rijdt waarschijnlijk ongeveer gelijke rondetijden. Kan lachen zijn
Dus, komt allen!
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2021048.page
Laptimes liggen namelijk dicht bij elkaar, maar het zijn natuurlijk 2 verschillende autos - Radical topt hoger, maar Star Mazda heeft meer downforce en remt later...
Laptimes van hele goede Radicals liggen volgens mij in de 1:20 en de Star Mazda's (Tony Repussard bijv.) rijdt dat ook. Maar alles wat niet alien is rijdt waarschijnlijk ongeveer gelijke rondetijden. Kan lachen zijn
Dus, komt allen!
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2021048.page
2 races op 1 dag is mij ff te veul..... Leuk idee, maar ik sla ff af..
Ik zal me morgen / vrijdag eens verdiepen in de nieuwe mogelijkheden voor ons toernooi.
Ik zal me morgen / vrijdag eens verdiepen in de nieuwe mogelijkheden voor ons toernooi.
[ Voor 40% gewijzigd door JoepW op 26-07-2012 00:12 ]
In het kader van Week 13 Fun hebben we ook het toernooitje waar we van 20:00 - 22:00 (18-20 GMT) ook met de SM al op Sebring een event hebben.
Maar wellicht zijn er een paar die-hards die direct door willen omdat ze nog geen genoeg gekregen hebben van de auto
Maar wellicht zijn er een paar die-hards die direct door willen omdat ze nog geen genoeg gekregen hebben van de auto
Met practise er voor word het dan wel erg laat volgens mij. Ben je na middernacht pas klaar. Voor de werkende mens is dat denk ik teveel gevraagd.
Je kan als je mensen van hier mee wil hebben beter in het weekend ergens overdag plannen (volgens mij is er k weer voorspelt voor het weekend). Rest van de avonden zijn namelijk allemaal al vol met onze week 13 racejes.
Alleen Maandag staat er niks op het programma. Maar dan zullen een aantal bezig zijn zich voor te bereiden op week 1 van komend seizoen. Ik, Joep, Jos, Derx, Nick en Pascal zijn dan iig de Lotus79 aan het oefenen op Spa denk ik.
Je kan als je mensen van hier mee wil hebben beter in het weekend ergens overdag plannen (volgens mij is er k weer voorspelt voor het weekend). Rest van de avonden zijn namelijk allemaal al vol met onze week 13 racejes.
Alleen Maandag staat er niks op het programma. Maar dan zullen een aantal bezig zijn zich voor te bereiden op week 1 van komend seizoen. Ik, Joep, Jos, Derx, Nick en Pascal zijn dan iig de Lotus79 aan het oefenen op Spa denk ik.
Nee geen practice - tis just for fun en er wordt de hele week al SM gepracticed en vandaag gaan ook practices online op Brands voor de 120 minute race van zaterdag
Net van een klant de Silverado, Cup B 2011 en Monte SS gekregen om te painten.
Even een rondje met die Monte SS gedaan en wat een gave bak zeg. Echt één van de beste road racers die er is (geen idee hoe die op een oval is
)
Ook even paar rondjes met de truck en die is ook leuk, tof om mee te draften op Daytona.
De B 2011 begrijp ik alleen niet. Raar ding vindt ik het.
Even een rondje met die Monte SS gedaan en wat een gave bak zeg. Echt één van de beste road racers die er is (geen idee hoe die op een oval is
Ook even paar rondjes met de truck en die is ook leuk, tof om mee te draften op Daytona.
De B 2011 begrijp ik alleen niet. Raar ding vindt ik het.
De Nationwide COT (Impala B 2011
) is al lastiger dan de Silverado. De Silverado is echt een op stap klasse voor NASCAR.
Ik kan niet wachten tot ik weer iRacing kan doen. Helaas moet ik tot de 11e/12e wachten
Ben benieuwd wat voor veranderingen er komen voor de NASCAR auto's.
Ik kan niet wachten tot ik weer iRacing kan doen. Helaas moet ik tot de 11e/12e wachten
Ben benieuwd wat voor veranderingen er komen voor de NASCAR auto's.
[ Voor 39% gewijzigd door Niellie41 op 26-07-2012 14:54 ]
Nog niet eens build notes voor ze beginnen..? Dan verwacht ik er niet heel veel van...
Was dat andere keren wel dan? Kan ik me niet herinneren eigenlijk.NickThissen schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 16:12:
Nog niet eens build notes voor ze beginnen..? Dan verwacht ik er niet heel veel van...
Xbox
Volgens mij wel toch..? Of vlak voordat ze klaar waren ofzo? Weet ook niet meer zeker maar in ieder geval voor ze klaar waren dacht ik.BM schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 16:36:
[...]
Was dat andere keren wel dan? Kan ik me niet herinneren eigenlijk.
Anoniem: 316847
Ik heb al paar keer ruim na de update pas gezienBM schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 16:36:
[...]
Was dat andere keren wel dan? Kan ik me niet herinneren eigenlijk.
Volgens mij was het de vorige keer vlak voordat ze klaar waren. Ik kan me herinneren dat het iets langer duurde, en dus stond er een bericht van: het duurt iets langer maar hier zijn de build notes alvast.
Nog steeds offline:(
Maar je kunt wel alvast updaten
http://members.iracing.com/download/member/home.jsp
Maar je kunt wel alvast updaten
http://members.iracing.com/download/member/home.jsp
Ja plm. 3 uur zou het duren, zeiden ze. Dus dat is pas om 19u - maar dat loopt natuurlijk ietsjes uit.
Dit is wel cool:
http://itunes.apple.com/us/podcast/iracing-tv/id380339230
http://itunes.apple.com/us/podcast/iracing-tv/id380339230
Hmm ben benieuwd.
Ik zie grote updates voor Impala B, Iowa, Thompson en Oxford.
Mbt NTM, Lotus lijkt me niet net als de driftcars (update te klein), Solstice en Jetta misschien wel.
Mbt NTM, Lotus lijkt me niet net als de driftcars (update te klein), Solstice en Jetta misschien wel.
de site is altijd onlineRemco Tr schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 19:23:
Hij is online!!!!

Dat viel me ook gelijk op. Maar 55K update ofzo, veel te klein voor NTM imhoenchion schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 19:07:
Hmm ben benieuwd.
[ Voor 10% gewijzigd door BM op 26-07-2012 19:28 ]
Xbox
Zeg dat nou niet misschien trappen er nog een paar inAnoniem: 430491 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 19:25:
[...]
de site is altijd onlineinloggen nog niet

- Fanatec pedals vibrate when locking up the wheels with the brake assist aid turned on.
Jammer dat trillen niet altijd beschikbaar is, ook bij break assist op OFF
Jammer dat trillen niet altijd beschikbaar is, ook bij break assist op OFF
racen maarRemco Tr schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 19:38:
Hij is nu wel online!!!!
NICE!! Geen ntm voor de lotus 79 !
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Misschien dat ze besloten hebben eens meer dan 12 weken in het NTM te steken, en het nu echt eens goed te doenAnoniem: 459586 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 19:45:
Weinig physics changes it seems?
Allow specifying an alternate FPS limit when on battery power

Fanatec wheels now display their gear/pit limiter info on the built in numeric display.
- Fanatec CSW wheels now use the shift indicator lights.
- Fanatec pedals vibrate when locking up the wheels with the brake assist aid turned on.
The attendant at the station is relieved.

Verder niet echt spannende update, maar dat was ook niet echt nodig imho, waren geen grote dingen waar ik op zat te wachten.
[ Voor 10% gewijzigd door BM op 26-07-2012 19:58 ]
Xbox
Die vibo op dat pedaal gaat toch aan als je ABS in werking treed? En je hebt geen ABS als je alle hulpmiddelen uit zet. Als je wielen blokkeren voel je dat niet echt in je pedaal.
[ Voor 20% gewijzigd door Remco Tr op 26-07-2012 20:00 ]
Met fanaleds werkt het motortje nog steeds prima, ook met assist af
CheaterJubby schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 20:01:
Met fanaleds werkt het motortje nog steeds prima, ook met assist af
Ik had 'n in Fanaleds al een tijdje uitstaan
Xbox
Als ik mn pitlimiter aanzet in de F1 kar dan trilt mn stuur als een gek bij het sturen naar L en R. Was nooit volgens mij?
[ Voor 10% gewijzigd door Remco Tr op 26-07-2012 20:04 ]
Positieve dingetjes:
Controls / Force Feedback
- New app.ini option [misc] steeringFFBBaseOffset=0 that forces the FFB motors to output a minimum force. This can help tighten up a wheel around neutral, when the drivers have a lot of FFB dead zone. Settings in the 0.05 to 0.15 range are typical (5% to 15%).
Kan misschien helpen tegen dat 'losse gevoel' in de middenstand.
Garage
- Added a notes tab for entering notes that get saved with a setup, for all cars.
Hehe, Eindelijk.
Black Box
- The F3 black box now indicates cars that are in the pit lane by dimming them.
Ook heel fijn.
Chevrolet Corvette C6R
- Maximum braking torque has been decreased to reduce likelihood of tire lockup.
Daar hadden we nou helemaal geen last van
Pontiac Solstice and Rookie
- Added the New Tire Model, along with a full physics refresh to suspension, chassis, tires, aero and baseline setups.
Oeps uitdaging
VW Jetta TDI Cup
- Added the New Tire Model, along with a full physics refresh to suspension, chassis, tires, aero and baseline setups.
En nog een uitdaging...
Verder eigenlijk best een kleine update. En gelukkig nog 1 seizoen OTM op de Lotus
Controls / Force Feedback
- New app.ini option [misc] steeringFFBBaseOffset=0 that forces the FFB motors to output a minimum force. This can help tighten up a wheel around neutral, when the drivers have a lot of FFB dead zone. Settings in the 0.05 to 0.15 range are typical (5% to 15%).
Kan misschien helpen tegen dat 'losse gevoel' in de middenstand.
Garage
- Added a notes tab for entering notes that get saved with a setup, for all cars.
Hehe, Eindelijk.
Black Box
Ook heel fijn.
Chevrolet Corvette C6R
- Maximum braking torque has been decreased to reduce likelihood of tire lockup.
Daar hadden we nou helemaal geen last van
Pontiac Solstice and Rookie
Oeps uitdaging
VW Jetta TDI Cup
En nog een uitdaging...
Verder eigenlijk best een kleine update. En gelukkig nog 1 seizoen OTM op de Lotus
Ik kom er zo aan nog even aan het werk...
Toch wel significante updates vind ik, meer een update die inspired is door het klachten gedeelte van het forum dan van de content wishlist.
- Leagues
- Gridding & weight penalty in Hosted
- Added a notes tab for entering notes that get saved with a setup, for all cars. (nu nog een strategy tabje)
- Flaggers
en een hoop trackglitches opgelost.
Allemaal dingen die al lang hadden gemoeten, maar nu dan toch.
- Leagues
- Gridding & weight penalty in Hosted
- Added a notes tab for entering notes that get saved with a setup, for all cars. (nu nog een strategy tabje)
- Flaggers
en een hoop trackglitches opgelost.
Allemaal dingen die al lang hadden gemoeten, maar nu dan toch.
met die vibrator rem je helemaal niet optiemaal als je gaalt liften als ie gaat trillen zit je fout ;p ding is ook maar een benadering net als de plugin van stephane turpain ik was zonder stukken sneller;
vanavond voor het eerst even online geraced!!! ik rijd meestal alleen maar practice offline.
Op ovale baan met de legends ford en dan practice online.
Online racen is heel wat anders ik vond het hartstikke gaaf!!!
Werd wel veel gebotst en gerepareerd.
Nu nog een keer een echte race joinen en dan ghost sessie doen alleen moet ik nog ff uitzoeken hoe dit precies moet.
Op ovale baan met de legends ford en dan practice online.
Online racen is heel wat anders ik vond het hartstikke gaaf!!!
Werd wel veel gebotst en gerepareerd.
Nu nog een keer een echte race joinen en dan ghost sessie doen alleen moet ik nog ff uitzoeken hoe dit precies moet.
BruceLee & Hoogie
Ik heb net deze setting eens uitgeprobeerd.
- New app.ini option [misc] steeringFFBLinearForce=0, setting it to 1 will turn off the boost we apply to small FFB forces giving you true linear FFB force output. This will make it more difficult to dial in your FFB feel, so be careful when applying this.
Het midden gebied is dan iets minder versterkt, zou je denken dat dat minder goed voelt, ik voel nu wel iets minder maar wat ik voel voelt wel een stuk beter. (netto voelt het stuur wel wat lichter)
Volgens mij is dit heel geschikt voor een wat sterker stuur, kunnen jullie dit eens proberen met jullie CSW`s
- New app.ini option [misc] steeringFFBLinearForce=0, setting it to 1 will turn off the boost we apply to small FFB forces giving you true linear FFB force output. This will make it more difficult to dial in your FFB feel, so be careful when applying this.
Het midden gebied is dan iets minder versterkt, zou je denken dat dat minder goed voelt, ik voel nu wel iets minder maar wat ik voel voelt wel een stuk beter. (netto voelt het stuur wel wat lichter)
Volgens mij is dit heel geschikt voor een wat sterker stuur, kunnen jullie dit eens proberen met jullie CSW`s
Mooi om zo S3 te beginnnen, de nieuwe 3-screen set-up.

Meer info:
http://members.iracing.co...ist/250/2426.page#4665085

Meer info:
Ga ik zo doen, staat op de planning.Volgens mij is dit heel geschikt voor een wat sterker stuur, kunnen jullie dit eens proberen met jullie CSW`s
[ Voor 24% gewijzigd door gtrNL op 26-07-2012 23:32 ]
You bet. Heeft genoeg gekost, mag ik het nu ook laten zien (voor de deur op slot gaat en niemand me een paar maand meer ziet
WOAH, Nette 2FBOSBSGDR cheat:
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Heb nog even de FW31 geprobeerd op Mid Ohio en Spa. Had niet het verschrikkelijke gevoel dat ik op philip island had, maar nu is er weer iets nieuws raar... Bij corner exit als je langzaam terug naar 0 graden aan het sturen bent lijkt het alsof hij de laatste 5 graden ofzo niks meer doet. Alsof het wiel een deadzone heeft of niet meer lineair is. Ik schoot er elke keer vanaf in de laatste bocht van mid ohio, je denkt dat je rustig terug naar 0 aan het draaien bent en dan ineens draait hij aan het eind niet meer en ga je net even scheef de track af... Heel vervelend en niet aan te wennen.
Shaders op Spa trouwens niet gevonden.. Kan geen verschil zien. Opzich ook niet erg, subtiel is meestal beter.
Shaders op Spa trouwens niet gevonden.. Kan geen verschil zien. Opzich ook niet erg, subtiel is meestal beter.
[ Voor 8% gewijzigd door NickThissen op 26-07-2012 23:49 ]
klinkt heel interresantenchion schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 21:58:
BruceLee & Hoogie
en ik ben zoiezo fan van een licht stuur en lichte ffb kan je sneller en preciezer reageren
[ Voor 5% gewijzigd door BruceLee op 27-07-2012 00:23 ]
gave setup!!! heb het forum draadje even gecheckt op iracing stond vanalles bij wat ik nog niet had gezien.gtrNL schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 23:31:
Mooi om zo S3 te beginnnen, de nieuwe 3-screen set-up.
[afbeelding]
Meer info:
[...]
Ga ik zo doen, staat op de planning.
Dit topic is gesloten.