"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Firefox 11.0 icm Windows 7 Home Premium 64bit
Zie ook RolfLobker in "Het grote grappige plaatjes topic - Editie Q2 2012"
[ Voor 35% gewijzigd door PowerUp op 22-04-2012 21:24 ]
nu wachten op een mod die mijn berichtje terug zet
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
Het kan zijn dat een aantal recente wijzigingen dit effect nu versterkt heeft, maar ik heb gelukkig wel een idee hoe dit te fixen is
Intentionally left blank
De reactie van 8:44 zou wel heel goed net gepost kunnen zijn toen ik het topic opende, maar ik weet niet meer zeker hoe laat ik het topic initieel opvroeg.
[ Voor 4% gewijzigd door Paul op 23-04-2012 11:44 ]
Rhàshan - Aditu Sunlock
Eerst origineel, daarna de edit. Een oplossing zou dus misschien zijn (?) de post-ID's te vergelijken.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
En ik had hem ook!F_J_K schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:48:
Ik had het zojuist ook, als ik het goed zie komt het doordat de post wordt geedit.
Gaan we testen...Eerst origineel, daarna de edit. Een oplossing zou dus misschien zijn (?) de post-ID's te vergelijken.
*Edit* deze post
*Edit2* In m'n andere Firefox-window staat nog steeds "Er is 1 nieuw bericht geplaatst".
*Edit3* Daar op klikken levert mijn post slechts eenmaal op, en wel zoals origineel geplaatst.
[ Voor 22% gewijzigd door RemcoDelft op 23-04-2012 13:58 ]
Verwijderd
Firefox 10, Windows 7 Pro 64.
De oplossing is heel onorthodox: zorgen dat de berichten die opgehaald worden consistent zijn met de eerder gelezen topic-metadata; met andere woorden: een "AND MessageID <= {$topicdata['last_message_id']}" toevoegen aan de query die de berichten van het topic ophaalt
Dat laatste heb ik dus in de codebase nu gewijzigd en zal eerdaags of bij de eerstvolgende release online komen
Intentionally left blank
luxeprobleem ftwcrisp schreef op maandag 23 april 2012 @ 22:42:
Ik denk dat dit volledig te verklaren is door een performance-fix die we afgelopen week hebben doorgevoerd. De tijd die het kost om een nieuwe reactie in een topic te verwerken is nu dusdanig klein geworden dat
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Of is dezelfde post 3x op dezelfde manier te verklaren en is met mijn begrip dat tekort schiet?
Rhàshan - Aditu Sunlock
Daar is denk ik wel een andere verklaring voor te gevenPaul schreef op donderdag 26 april 2012 @ 08:59:
Dat je een post een 2e keer krijgt omdat er tussen het begin en het einde van een pagina opvragen wat tijd zit, OK, maar nu wordt het wel heel spannend:
[afbeelding]
Of is dezelfde post 3x op dezelfde manier te verklaren en is met mijn begrip dat tekort schiet?
Intentionally left blank