Toon posts:

Radeon ViVo : Video in aanraken = freeze!

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Sinds vandaag ineens (niks veranderd) is het zo dat als ik de Video-In ingang van m'n Radeon ook maar aanraak, met m'n vingers, of met een snoer die er op hoort .. dat meteen heel de machine freezed.

Dit was gisteren dus niet. En ik heb niks veranderd. Hoe kan dat nou?

Edit : video-software en drivers opnieuw installed .. geen verbetering. Wat ook al gebeurt is als ik probeer op te nemen en ik duw op stoppen met opnemen = freeze, en monitor op standby!

En dat terwijl ik al uren film heb geschoten met deze hardware/driver combo. En nu vandaag ineens .. ellende.

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-08 12:07

Sharky

Skamn Dippy!

zal ongetwijfeld een hardware probleem zijn. misschien je geheugen of de kaart zelf. vooral als de video kabel is aangesloten op een tv ofzo in een andere groep kun je hardware slopen (2 geluidskaarten bij mij)

ik zou alles er ff uithalen en 1 voor 1 er weer instoppen

This too shall pass

• Stacium
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Ik heb wel zo dat als ik m'n computer verplaats als tie aan is (gewoon heel voorzichtig) dat tie niet meer reageerd, en dit is pas zo sinds ik m'n Radeon heb.

It seemed like a good idea at the time

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 21:40

yGiDoRp

Sawasdee

Mischien raar, maar gebruik je de recommended retail drivers van ati of die beta drivers van bv Rage3D.

Met die beta dingen hing mijn hele bak ook bij het afspelen van een DVD.

Standaard drivers geinstalleerd en nergens last van.

Ik heb een USA Radeon 64 MB DDR ViVo en ik kan wel gewoon mijn pc bij wijze van spreken een schop geven hoor zonder dat hij hangt.

Is er trouwens iemand die weet of ik er voor kan zorgen dat de TV-Out een PAL signaal geeft ?

Anders koop ik wel een keer een Europese.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Verwijderd

Weet het niet,

maar kan het ook aan statische elekriciteit liggen?

Heb ik zelf wel eens gehad. Compu aan, vervolgens in de kast een snoertje (van de powerled) aandrukken en pats een grote freeze. Zelfs gehad met de telefoon.

Wellicht anti-statische maatregelen nemen.