Advies nodig bij opzetten grootschalig website netwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 399 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:23
Hallo mede-tweakers,

Ik ben opzoek naar goed advies betreft het opzetten van een grootschalig netwerk voor websites.
Met netwerk kun je verstaan dat ik rond de 1400 websites moet onderbrengen in 1 pakket bij een hostingprovider of indien nodig eigen server(s) dien aan te schaffen.

Graag zou ik willen weten waarvoor ik moet kiezen op basis van de volgende punten:
  • 1400+ klanten gaan gebruik maken van dit netwerk met ieder hun eigen site
  • Wij willen WordPress (network) gebruiken hiervoor
  • Liefst plaatsen we dit bij een hosting provider
Ik zie jullie reacties graag te gemoed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zow, dat zijn er nog een aantal. Ik zou een aantal grote hosting providers eens opbellen. Misschien hebben ze voor jou een interessant pakket of aanbieding o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staatslot
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-09 09:58
Wat je moet kiezen is lastig, hangt nogal af van de hoeveelheid bezoekers die de websites zullen gaan trekken, het beschikbare budget, de beschikbare technische kennis, de eisen (allemaal Wordpress of o.a. Wordpress), eigen databases of gedeeld etc etc etc.

Kortom, wil je een goed advies dan moet je toch met (veel) meer informatie komen.
Een advies "praat maar eens met 5 hosting bedrijven" is natuurlijk altijd goed, maar die vragen je ook naar deze details. Heb je technische kennis en wil je 1 aanspreekpunt maken voor alle sites, dan zou ik ergens een of meerdere vps'en afnemen en het dan door iemand laten regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dus je haalt een grote opdracht binnen, omschrijft die in anderhalve alinea en laat ons 't uitzoekwerk doen? Sorry, maar zo werkt 't hier niet ;) Zie daarvoor ook onze Quickstart en Kan iemand even...?. Tevens zie ik niet wat dit met Software Engineering & Architecture van doen heeft (Waar hoort mijn topic?).

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.