Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gezocht: programma om electronische schakelingen te maken.

Pagina: 1
Acties:

• evanraalte
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-11 15:47
Goedendag,

Ik heb een vraag, ik ben op zoek naar een programma wat ik vorig jaar een keer op mijn pc heb geinstalleerd om elektronische schakelingen te maken. Helaas heb ik dit er weer afgegooid en ik weet niet meer hoe het heet :(

Natuurlijk heb ik google al afgezocht, en daar vind ik wel programma's maar niet wat ik zoek. :p Ik hoopte dat één van jullie de naam van dit programma weet. Paar eigenschappen:

-mooi grafisch weergeven
-gratis voor studenten en thuis gebruik, niet voor bedrijven.
-er zitten een hoop voorbeeld schakelingen in
-het werkt heel makkelijk voor beginners. (je kan namelijk gewoon wat aankloten, je ziet vanzelf wanneer iets niet werkt :) )
-het is géén webapp.

Heeft iemand nu het programma in z'n hoofd wat ik bedoel? :P

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:20

Exirion

Gadgetfetisjist

Eagle misschien?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:06

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

EPLAN, of dit gratis is geen idee, maar dit is wel het programma dat perfect kan wat jij wil.

• evanraalte
Nee dit zijn ze niet, wel zal ik er even naar kijken, bedankt!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik snap de gedachte maar verplaats je topic toch van OFF naar CSA aangezien dat wat beter past.

Misschien wil je ook even Elektronica (incl. oudere weggezakte topics, natuurlijk) doorlopen :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:52

Rmg

Is het voor pcb's of voor schakelingen? indien het 2e zou ik aan ltspice denken

• evanraalte
Bedankt voor de reacties! Echter zit het programmaatje er niet tussen. Ik ga die andere programma's ook proberen, maar nu zoek ik nog even verder!
Pagina: 1