Heren (en eventueel aanwezige dames),
Ik probeer vanuit PHP een Jar uit te voeren, alleen het werkt niet. Ik krijg de volgende melding:
Terwijl ik op onderstaande code wel krijg dat 'Exec is enabled' en 'Safe mode is off'
De code die ik gebruik is de volgende:
Java installatie staat in "/volume1/@appstore/java7/jre/bin/"
De Jar staat in "/volume2/test/", TestJava.jar
"--nogui --folder '/volume2/test/TestJavaInput' --recursive --language nl" zijn de parameters
In '/volume2/test/' wil in een logging.txt hebben
Ik voer deze uit op een Synology met webserver. Als ik de Jar uitvoer via de CLI dan werkt het prima.
Pogingen om instellingen in de php.ini te wijzigen lijken niet te helpen. Heeft dit te maken met een fout in de code of met server instellingen.
Kunnen jullie mij helpen om dit op te lossen?
Ik probeer vanuit PHP een Jar uit te voeren, alleen het werkt niet. Ik krijg de volgende melding:
code:
1
| Warning: exec(): PHP exec disable. in /volume1/web/java/index.php on line 20 |
Terwijl ik op onderstaande code wel krijg dat 'Exec is enabled' en 'Safe mode is off'
De code die ik gebruik is de volgende:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| <?php echo "<h1>Dit is een Java test</h1>"; if(function_exists('exec')) { echo "Exec is enabled"; } echo "<br>"; // Check for safe mode if( ini_get('safe_mode') ){ echo "Safe mode is on"; }else{ echo "Safe mode is off"; } echo "<br>"; exec("/volume1/@appstore/java7/jre/bin/java -jar /volume2/test/TestJava.jar --nogui --folder '/volume2/test/TestJavaInput' --recursive --language nl > /volume2/test/logging.txt"); ?> |
Java installatie staat in "/volume1/@appstore/java7/jre/bin/"
De Jar staat in "/volume2/test/", TestJava.jar
"--nogui --folder '/volume2/test/TestJavaInput' --recursive --language nl" zijn de parameters
In '/volume2/test/' wil in een logging.txt hebben
Ik voer deze uit op een Synology met webserver. Als ik de Jar uitvoer via de CLI dan werkt het prima.
Pogingen om instellingen in de php.ini te wijzigen lijken niet te helpen. Heeft dit te maken met een fout in de code of met server instellingen.
Kunnen jullie mij helpen om dit op te lossen?