Toon posts:

Waar kan ik die Celeron II 566 FCPGA kopen???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dat ding hebben, nu ik mijn oude Celly 300@450 kan verkopen.

Dus als je een (online) winkel weet, mail me svp daf66@superweb.nl

Alvast bedankt.

Dennis

Verwijderd

Ja dat zou ik ook wel willen zon cel2 maar aangezien we in nederland zon 3maanden achter lopen op de usa zal het nog wel even duren tegen mij is verteld in juni zou hij beschikbaar zijn zij het beperkt.

dus dat word weer lang wachten in computer tijd is dit natuurlijk belachelijk lang .

Er gaat waarschijnlijk niks boven de harde dollar zit je mooi met die euro op gescheept die steeds minder waard word ook al een reden dat de nieuwste spullen steeds langer op zich laten wachten.

Verwijderd

Daar hebben we tweakers.net pricewatch voor.
Kijk ik had het net bekeken dus ik zal het ff zeggen, maar eigenlijk zelf doen het
Celeron 566 FCPGA pulsar computers 351 gulden. Volgens mij is dat er een.

ThaVinnY

Verwijderd

Topicstarter
Maar dan moeten ze hem wel op voorraad hebben en niet zoals Norrod, dat ie wel in pricewatch staat maar dat ze hem nu uit hun eigen prijslijst hebben gehaald.
Ik heb Pulsar al gemaild om te vragen of zij ze wel hebben.

En zullen ze in Beverwijk (zwarte markt) liggen, bij dat computer gebouwtje? Dan ga ik zondag daar effe kijken.

Verwijderd

Juist ja er is niks op voorraad en ook niet bij de bedrijven in pricewatch, ik heb net naar pulsar computers gebeld , die uit de pricewatch , maar die hebben hem niet op voorraad he , die zijn niet leverbaar ongeveer 3weken wachten maar dan nog niet zeker .

Er worden aan europa gewoon geen cel2 uitgeleverd, we kunnen gewoon wachten pas als ze in usa minder gaan verkopen komen ze hier naar toe klotezooi.

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 13:19
Kan een Cel2 processor op een BP6 bordje?

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Nee, werkt niet.. :( (Tenzij je er één op zet met een NEO adapter I guess)

PC Specs

Pagina: 1