immetjes schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:30:
Garantie heb je niet maar je hebt wel degelijk recht op een goed werkend product (bescherming tegen non-conformiteit).
Hier staat het volgende:
garantie op tweede hands producten
Over het algemeen wordt er geen garantie afgegeven op het moment dat u een product tweede hands koopt. Volgens het Burgerlijk Wetboek moet een verkocht product wel deugdelijk zijn en geen verborgen gebreken vertonen. Daarom heeft u in deze gevallen zes maanden de tijd om in dergelijke gevallen bij de verkoper uw aankoopbedrag terug te eisen. U, als koper, zal wel moeten bewijzen dat er aan het product een gebrek kleeft en dat het product het gebrek al vertoonde op het moment dat u het product kocht of dat u bij aankoop van het product redelijkerwijs niet kon weten dat het product dit gebrek binnen 6 maanden ging vertonen.
Ik zou het eerst gewoon maar eens melden aan je bedrijf en kijken wat ze zeggen. Goede kans dat ze je je geld terug of een andere monitor geven.
Bedrijven zitten toch ook niet te wachten op een vervelende relatie met een werknemer?
Ik denk dat je het meer andersom moet zien. Een werknemer zit niet te wachten op een vervelende relatie met z'n bedrijf
Ik zou een balletje opgooien, maar er verder niks van verwachten. Wij hebben eens in de zoveel jaar ook van die acties. Voor 25 euro kan je een oude workstation kopen, die 25 euro gaan dan naar een goed doel. Gaat het kapot? --> Jammer, pech gehad.