Hallo tweakers,
Ongeveer een week geleden heb ik in mijn map een .ini bestand aangemaakt om mijn achtergrond in dat zelfde map te wijzigen in een afbeelding. met de volgende code:
[{BE098140-A513-11D0-A3A4-00C04FD706EC}]
iconarea_image="back.jpg"
iconarea_text="0xFFFFFF"
[AveFolder]
IconArea_Image=C:\Users\Public\Pictures\Sample Pictures\Desert.jpg
Je zou denken aah mooi het werkt... Nou inderdaad het heeft voor 1 dag gewerkt maar nadat ik mijn laptop opnieuw heb opgestart was de achtergrond niet meer zichtbaar
. Dan zou je denken even een restore moment pakken en vanaf daar overnieuw beginnen.. maar zelfs dat helpt niet meer.
Ik heb dus even een research gedaan om te kijken waar de probleem aan kan liggen maar zelfs google levert geen resultaten op. Ik heb ook de "windows7 background folder" programma geprobeert, maar helaas heeft dit ook niet geholpen.
Mijn laptop draait Windows 7 Professional 64-bits.
Ik hoop dat iemand dit bekend voorkomt en mij een handje kan helpen.
Alvast bedank!

Edit: Ik heb ook de oude scripts geprobeerd van windows XP maar die werken ook niet
Ongeveer een week geleden heb ik in mijn map een .ini bestand aangemaakt om mijn achtergrond in dat zelfde map te wijzigen in een afbeelding. met de volgende code:
[{BE098140-A513-11D0-A3A4-00C04FD706EC}]
iconarea_image="back.jpg"
iconarea_text="0xFFFFFF"
[AveFolder]
IconArea_Image=C:\Users\Public\Pictures\Sample Pictures\Desert.jpg
Je zou denken aah mooi het werkt... Nou inderdaad het heeft voor 1 dag gewerkt maar nadat ik mijn laptop opnieuw heb opgestart was de achtergrond niet meer zichtbaar
Ik heb dus even een research gedaan om te kijken waar de probleem aan kan liggen maar zelfs google levert geen resultaten op. Ik heb ook de "windows7 background folder" programma geprobeert, maar helaas heeft dit ook niet geholpen.
Mijn laptop draait Windows 7 Professional 64-bits.
Ik hoop dat iemand dit bekend voorkomt en mij een handje kan helpen.
Alvast bedank!
Edit: Ik heb ook de oude scripts geprobeerd van windows XP maar die werken ook niet
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2012 09:10 ]