[xs4all] Web-TV

Pagina: 1
Acties:
  • 1.303 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defixje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-07 09:44
Ha iedereen met XS4ALL,

Ik had eigenlijk 1 hele simpele vraag.

Zag vandaag (gister avond ;)) ineens dat bij de Web-TV van XS4ALL allemaal zenders zijn toegevoegd. Zoals die van RTL (voorheen alleen de zenders van SBS) en eindelijk ook Discovery (eerst alleen NGC).

Weet iemand of dit tijdelijk is? Want heb nog een officiële announcement van XS4ALL gezien.

D3Fix, Ethical Hacker, Pokeraar, Programmeur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dit is blijvend. Sinds 16 April is deze verandering doorgevoerd.

Vanaf 16 april gaat XS4ALL starten met Multiroom. Dit houdt in dat vanaf 16 april klanten twee settopboxen kunnen bestellen op een DSL lijn. Digitenne vervalt ( klanten kunnen nog wel voor een 3e en 4e tv een digitenne aanschaffen).

Waarom is dit nu wel mogelijk?
XS4ALL maakt vanaf 16 april gebruik van de netwerk PVR. Met de PVR kan er worden opgenomen in het netwerk waardoor er veel brandbreedte bespaard wordt. Omdat er bandbreedte over is, kunnen de klanten dus een tweede tv aansluiten. Let op klanten kunnen dus niet 1 SD en één HD kanaal krijgen.
10 mbit > 1 HD of 2 SD
18 mbit > 2 HD of 2 SD

XS4ALL - Webtv
Gelijktijdig met Multiroom, start XS4ALL met Webtv. Dit is hetzelfde wat Telfort heeft gelanceerd met ITV-online. Uiteraard is dit nog weer een mooie mogelijkheid om te laten zien waarvoor de klant voor XS4ALL heeft gekozen. De klant kan via webtv.xs4all.nl de webtv opstarten. Het grootste verschil tussen Telfort en XS4ALL hierin is dat XS4ALL geen app heeft ( je moet hem dus via de browser benaderen).

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2012 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defixje
Ok tnx voor de goede uitleg.

Ik heb nu ook digitenne, maar alle andere zenders dan Nederland 1,2 & 3 werken niet meer (al 2 maanden) heeft dit daarmee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apexrider
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-11-2023
Helaas nog altijd niet beschikbaar voor linux gebruikers :-(

Afbeeldingslocatie: http://img805.imageshack.us/img805/2553/screenshotat20120420175.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

defixje schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 17:10:

Ik heb nu ook digitenne, maar alle andere zenders dan Nederland 1,2 & 3 werken niet meer (al 2 maanden) heeft dit daarmee te maken?
Daar durf ik geen uitspraken over te doen, hiervoor kan je het beste contact opnemen met xs4all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
defixje schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 17:10:

Denk erom, als je Digitenne afneemt via Xs4all, geef je Xs4all toestemming om jouw gegevens door te geven aan KPN Digitenne, en die rekenen jou de normale kosten.
Xs4all geeft dan het Digitenne deel terug aan je.
Als je van Xs4all wel de kosten terugkrijgt, maar KPN Digitenne niet betaald (wat xs4all dus niet kan inzien), zal je enkel de Free to air zenders hebben, en dat zijn: Nederland 1, 2 & 3.
Tevens kan Xs4all geen ondersteuning bieden op Digitenne, maar zal je dit zelf bij Digitenne moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defixje
RollieBollie schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 22:39:
[...]

Denk erom, als je Digitenne afneemt via Xs4all, geef je Xs4all toestemming om jouw gegevens door te geven aan KPN Digitenne, en die rekenen jou de normale kosten.
Xs4all geeft dan het Digitenne deel terug aan je.
Als je van Xs4all wel de kosten terugkrijgt, maar KPN Digitenne niet betaald (wat xs4all dus niet kan inzien), zal je enkel de Free to air zenders hebben, en dat zijn: Nederland 1, 2 & 3.
Tevens kan Xs4all geen ondersteuning bieden op Digitenne, maar zal je dit zelf bij Digitenne moeten doen.
Aah ok dan is het daar fout gegaan, ik dacht dat XS4ALL betaalde voor mij. Tnx even regelen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 22:23
Ik heb regelmatig problemen met WebTV.xs4all.nl.

Zit je net lekker *iets* te kijken kapt de stream :/

Als je net een stream (channel) opent is alles goed en wel. Maar als je wat langer gaat kijken (10 minuten of zo) beginnen de haperingen en op gegeven ogenblik staakt de stream. Soms kan ik dan nog met F5 de stream her starten maar kort er na houdt de stream er helemaal mee op.

Dit in combinatie met Windows 10 - Firefox en Chrome.

Via het iptv kastje werkt wel alles zonder problemen.

Ervaren anderen dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:10

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@toro bedankt voor de toevoeging, maar dit topic komt alweer uit 2012. In de tussentijd is er zoveel veranderd, dat het niet heel relevant meer is.

Daarom is het kicken van topics ook niet gewenst.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.