Met mijn upgrade van mijn Macbookje (SSD + 8GB RAM
) kom ik er vandaag (
) pas achter dat ik mail accounts mis. Echter heb ik deze wel op mijn iPhone staan. Hoe the hell krijg ik die ook op mijn Macbook. Ik wordt helemaal gek. Heb al van alles geprobeerd. Van de hele boel backuppen tot hem 3x laten syncen met alle mogelijke instellingen geprobeerd. Ook wordt alles zogenaamd over de Cloud gedaan, echter is dit mijn school mail account ding, en die wordt dus niet over de Cloud gesynced. Hoe krijg ik dus de gegevens van mijn iPhone naar mijn Mac?
Verwijderd
je mail account instellen op je met mac via
http://support.apple.com/kb/HT1277
Of icloud afhanelijks van je OSX versie
http://support.apple.com/kb/HT4864
http://support.apple.com/kb/HT1277
Of icloud afhanelijks van je OSX versie
http://support.apple.com/kb/HT4864
Heb je mijn vraag niet gelezen of ben ik te onduidelijk?
Ik heb nu een mail account geheel onafhankelijk van iCloud ed. Echter is er met mijn update van Macbook de accounts van mijn mac verwijderd. Hij staat nog wel op de iPhone. Dus ik wil dat account van de iPhone overzetten naar mijn macbook.
Ik heb nu een mail account geheel onafhankelijk van iCloud ed. Echter is er met mijn update van Macbook de accounts van mijn mac verwijderd. Hij staat nog wel op de iPhone. Dus ik wil dat account van de iPhone overzetten naar mijn macbook.
appletv bedoelt dat je hem ook gewoon opnieuw kan instellen zonder je iPhone. Synchroniseren van mail-accounts is van een iPhone naar een mac duurt nog wel even (denk ik) voordat dat makkelijk zal zijn
.
Grillmeister
Dat gaat alleen de andere kant op.The Great HooD schreef op donderdag 19 april 2012 @ 19:40:
Heb je mijn vraag niet gelezen of ben ik te onduidelijk?
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Hm das dan mooi kut. Dan zou ik dus eigenlijk de instellingen die de mailbox heeft van de iPhone moeten kunnen inzien en handmatig invoeren op de Macbook.
Eigenlijk toch wel een dikke fail van Apple dat dat niet mogelijk is. Sync werkt toch beide kanten op of niet?
EDIT: Opnieuw instellen gaat moeilijk, de instellingen die nodig zijn weet ik niet. Het is ook niet aangegeven op die site van school. Echt zo godsgruwelijk irritant zijn die mensen. Fuck.
Eigenlijk toch wel een dikke fail van Apple dat dat niet mogelijk is. Sync werkt toch beide kanten op of niet?
EDIT: Opnieuw instellen gaat moeilijk, de instellingen die nodig zijn weet ik niet. Het is ook niet aangegeven op die site van school. Echt zo godsgruwelijk irritant zijn die mensen. Fuck.
[ Voor 26% gewijzigd door The Great HooD op 19-04-2012 20:15 ]
Verwijderd
De manier waarop jij het wilt, kan zover ik weet niet,
Niet dat ik je vraag niet begreep, dan had ik kunnen antwoorden met "kan niet"
vandaar het opnieuw inrichten van je mail account op je macbook met en zonder iCloud.
Succes!!
Niet dat ik je vraag niet begreep, dan had ik kunnen antwoorden met "kan niet"
vandaar het opnieuw inrichten van je mail account op je macbook met en zonder iCloud.
Succes!!
Sync gaat vaak maar 1 kant op....The Great HooD schreef op donderdag 19 april 2012 @ 20:14:
Hm das dan mooi kut. Dan zou ik dus eigenlijk de instellingen die de mailbox heeft van de iPhone moeten kunnen inzien en handmatig invoeren op de Macbook.
- Muziek op je Mac gaat wel naar je iPhone maar niet van je iPhone naar je Mac
- Je kan alleen je email accounts in Mail.app syncen naar je iPhone, niet andersom
- Foto's kan je alleen van je iPhone afhalen met Image Capture (of iCloud->Photostream)
etc etc.
Verwijderd
Wat Zoekje precies?The Great HooD schreef op donderdag 19 april 2012 @ 20:14:
op je Iphone
Onder settings --> mail --> Accounts --> Jou email account -->daar zie je een SMTP server je email adres je ww (achter *******) dan heb je nog advanced settings voor SSL Authentication Imap prefix.
Uh nee?GerardHenninger schreef op donderdag 19 april 2012 @ 20:18:
[...]
Sync gaat vaak maar 1 kant op....
- Muziek op je Mac gaat wel naar je iPhone maar niet van je iPhone naar je Mac
- Je kan alleen je email accounts in Mail.app syncen naar je iPhone, niet andersom
- Foto's kan je alleen van je iPhone afhalen met Image Capture (of iCloud->Photostream)
etc etc.
Ik kan mijn aankopen gewoon overzetten hoor. Evenals mijn foto's, video's, notes etc. Alleen Mail kan dit niet?
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 20:28:
[...]
Wat Zoekje precies?
op je Iphone
Onder settings --> mail --> Accounts --> Jou email account -->daar zie je een SMTP server je email adres je ww (achter *******) dan heb je nog advanced settings voor SSL Authentication Imap prefix.
Pagina: 1