Hoi Hoi allen, hier een nieuwe casemod van mij, The green machine zal ik de komende 2 weken even updaten, helaas weinig tijd voor gehad, omdat deze testbench er nu is en ik hem ga gebruiken voor lanparty`s.
Het idee.
Een mooie test bench bouwen die gemakkelijk is kwa onderhoud, maar ook met het doel om hardware te testen en OC te gaan doen ermee.
Alles wordt ge waterkoeld, maar ook kun je als je wilt overschakelen naar een koelblok of tube.
Wat ga ik er aan veranderen.
Als eerste wil ik gaan voor 1 basis kleur, namelijk rood en zwart.
Ook ga ik de testbench voorzien van kleine mods en carbon.
Alles wordt voorzien van sleeving, en alle kabels worden zo weggewerkt dat je ze niet meer ziet, althans bijna niet meer.
Ook komt er een kleine mod aan de mosfet fan die op de asus maximus zit, ik wil deze vierkant maken en voorzien van een carbon look, tevens ben ik op zoek naar een 2e fan hiervoor, zodat het 1 geheel kan worden, binnenin komt er verlichting en bovenop de mosfetblock komt de er een text of een slogan, ideeen zijn welkom.
Sponsors.

Hardware.
Een gedeelte kwa hardware staat al vast, maar sommige dingen gaan in de loop van de casemod wel veranderen, hieronder een lijst met de dingen die ik nu heb.
Meer zal nog volgen.
Het ontwerp en doelstelling.
Hierbij een eerste ontwerp in Sketchup, dit kan tijdens het bouwen nog wel veranderen, maar het begin is er.
Ruw ontwerp.

Het ontwerp is er al wel, maar door een verandering heb ik een complete testbench mogen ontvangen en daarvan gaan jullie nu de foto`s zien.
Een deels bestelling en deels Sponsoring van Bitfenix.

Ook kwam er van lamptron een leuk pakketje binnen voor de build.

Slangklemmen, helaas ga ik die bij nader inzien niet gebruiken, aangezien ze de verkeerde maat hebben.

Een touchscreen fancontroller.

En om alle kabels te voorzien van extra sleeving.

Dit was het voor deze keer. Ik heb al wel wat werk gedaan aan de casemod, maar dat volgt hieronder.
Hieralvast een gedeelte van de testbench,

Tnx Kenneth voor de bench en de overige producten die je over had.
En wat ik al een tijd heb liggen is het volgende

Een volledige PCB van een moederbord, handig om gaten in een kast te maken of de maten over te nemen.
Het idee.
Een mooie test bench bouwen die gemakkelijk is kwa onderhoud, maar ook met het doel om hardware te testen en OC te gaan doen ermee.
Alles wordt ge waterkoeld, maar ook kun je als je wilt overschakelen naar een koelblok of tube.
Wat ga ik er aan veranderen.
Als eerste wil ik gaan voor 1 basis kleur, namelijk rood en zwart.
Ook ga ik de testbench voorzien van kleine mods en carbon.
Alles wordt voorzien van sleeving, en alle kabels worden zo weggewerkt dat je ze niet meer ziet, althans bijna niet meer.
Ook komt er een kleine mod aan de mosfet fan die op de asus maximus zit, ik wil deze vierkant maken en voorzien van een carbon look, tevens ben ik op zoek naar een 2e fan hiervoor, zodat het 1 geheel kan worden, binnenin komt er verlichting en bovenop de mosfetblock komt de er een text of een slogan, ideeen zijn welkom.
Sponsors.

Hardware.
Een gedeelte kwa hardware staat al vast, maar sommige dingen gaan in de loop van de casemod wel veranderen, hieronder een lijst met de dingen die ik nu heb.
# | Product |
1 | Lamptron Fan Controller Touch |
1 | Zalman ZM-PCM1 |
2 | Zalman ZM-VPM1 |
1 | Asus Maximus III Extreme |
Meer zal nog volgen.
Het ontwerp en doelstelling.
Hierbij een eerste ontwerp in Sketchup, dit kan tijdens het bouwen nog wel veranderen, maar het begin is er.
Ruw ontwerp.

Het ontwerp is er al wel, maar door een verandering heb ik een complete testbench mogen ontvangen en daarvan gaan jullie nu de foto`s zien.
Een deels bestelling en deels Sponsoring van Bitfenix.

Ook kwam er van lamptron een leuk pakketje binnen voor de build.

Slangklemmen, helaas ga ik die bij nader inzien niet gebruiken, aangezien ze de verkeerde maat hebben.

Een touchscreen fancontroller.

En om alle kabels te voorzien van extra sleeving.

Dit was het voor deze keer. Ik heb al wel wat werk gedaan aan de casemod, maar dat volgt hieronder.
Hieralvast een gedeelte van de testbench,

Tnx Kenneth voor de bench en de overige producten die je over had.
En wat ik al een tijd heb liggen is het volgende

Een volledige PCB van een moederbord, handig om gaten in een kast te maken of de maten over te nemen.
[ Voor 11% gewijzigd door Mexel op 14-06-2012 14:33 ]
↓ volgende bericht hieronder ↓