Met de mkt6573 processor was het nut van Chinese smartphones nog een beetje dubieus. Nu de mtk6575 processor er is is dit echter verleden tijd. deze processor met een snelhied van 1ghz biedt vele mogelijkheden zoals: 8mp camera, hoge videosresoluties, beter scherm(hdkwaliteit). Misschien kan iemadn een linkje delen(kan ze zelf niet knippen en plakken) zoek op ebay naar mtk6575 b79. IN hongkong inclusief verzneidng al leverbaar voor 167 euro(inclusief nederlandse taal) met andorid 2.3.6 (heb via een verkoper vernomen dat een update naar 4.0 volgt). wel werledwijd zoeken want ze zij voornaleijk in china te koop. zoeken op alleen mtk6575 levert overigens nog veel meer modellen op.
Maarja, wat is de betrouwbaarheid?
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Over de betrouwbaarheid valt van te voren natuurlijk weinig te zeggen. Maar je betaald er ook niet veel voor dus als je na 1 jaar ofzo(je hebt toch in elk geval 2 accu's) weer wat anders wil is er in china inmiddels alweer iets heel nieuws, dus ga je altijd goedkoop met je tijd mee.
Wat wil je precies met dit topic bereiken?
Ik wil bereiekn dat mensen weten dat nu ook voor een lage prijs een high-end smartphone beschikbaar is en hierover discussie/ervaringe losmaken.
Mja, dat er goedkope chinese telefoons op de markt zijn is allang bekend. Ik zie daarom de meerwaarde van dit topic niet echt in. Het lijkt meer een reclamepraatje dan een discussietopic. Daarom gaat hier een slotje op.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()