Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tags bruikbaar in de reviews

Pagina: 1
Acties:

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-11 10:50
Lieve Devvers,

Of dit topic hier thuishoort weet ik niet, dat vond ik erg lastig... maar de vraag luid: welke tags (bb) kun je gebruiken in de reviews.

Een tijdje terug had ik een review helemaal netjes gemaakt met allerlei [h1] tags en dergelijke, maar deze werkten niet.

Is er ergens een lijst beschikbaar, van welke tags waar werken?

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Daar is een lijstje van op het blog van Wiethoofd. Zie Wiethoofds meuk en 'overige': FAQ: UBB-codes met voorbeelden

Al is die niet meer helemaal up to date geloof ik, je kunt de jump en anchor tags ook in een review gebruiken.

[ Voor 21% gewijzigd door Rupie op 19-04-2012 16:04 ]

Desktop | Server | Laptop

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Ooit in de toekomst gaan we nog eens een TinyMCE-editor toevoegen bij de user reviews... voor nu is dat linkje erg handig om er bij te houden

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-11 10:50
Ah, dat zou zeker mooi zijn! Het uploaden van afbeeldingen integreren zou dan ook erg mooi zijn. Nu moet ik bij m'n fotoalbum eerst een linkje pakken en die past dan ook niet in de review (max ~500px breed).

Bedankt voor het linkje, dat verduidelijkt al een boel! ^^

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

575px is de breedte voor plaatjes in een review trouwens.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Rupie schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:03:
Al is die niet meer helemaal up to date geloof ik, je kunt de jump en anchor tags ook in een review gebruiken.
Hij linkt naar een overzicht wat wel volledig up to date is, ik zal het screenshot in die blogpost eens updaten ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Wiethoofd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 13:03:
[...]

Hij linkt naar een overzicht wat wel volledig up to date is, ik zal het screenshot in die blogpost eens updaten ;)
Ah, niet gezien dat het plaatje klikbaar was :Y)

Desktop | Server | Laptop

Pagina: 1