Ik heb een probleempje. Ik heb nu een klein servertje (bijna) draaien met NT40. Maar nou zitten daar 2 netwerkkaarten in. De ene netwerkkaart is voor de connectie met de andere pc, en de andere voor internet (Via kabel). Maar nou heeft de ene netwerkkaart gewoon een vast ip adres (192.168.1.3) voor de connectie met de gewone pc. Maar nou krijg ik die andere netwerkkaart niet aan de praat, zodat er dus niet geinternet kan worden via en/of op de server. Maar wat doe ik fout?
Nou vroeg ik het laatst aan iemand (die eigenlijk alleen verstand heeft van Linux) Die zei dat ik een progje moest installeren, zodat de netwerkkaarten konden routeren. Maar is dit waar of niet. En zo ja, welk progje moet ik daar voor gebruiken en welke (gratis versie) is het beste.
Nou vroeg ik het laatst aan iemand (die eigenlijk alleen verstand heeft van Linux) Die zei dat ik een progje moest installeren, zodat de netwerkkaarten konden routeren. Maar is dit waar of niet. En zo ja, welk progje moet ik daar voor gebruiken en welke (gratis versie) is het beste.