Toon posts:

Sitecom router 300n wl -582 kent geen ipadres toe aan laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een site com router 300n wl-582 (draadloos) , daarop zitten twee laptops en psp3 op aangesloten ,
Ik heb ondervindt nu een probleem met draadloos internet op een van de laptops , de andere werkt wel gewoon en psp3 werkt ook.
De laptop waar we nu het probleem mee hebben die werkt met een usb adapter van sitecom omdat die geen ingebouwde wifi heeft of hoe je dat ook noemt .
De usb adapter die ik gebruikte van sitecom is kapot en ik heb een nieuwe gekocht ook van sitecom , ik heb hem geinstalleerd en ik kan ook gewoon in de router komen , wachtwoord invullen en dan krijg je de gegevens te zien , maar bij ip adres , subnet mask en default gateway blijven op 0.0.0.0 staan , soms dan geeft hij een ipdres maar dat is dan een ipadres die begint met 169.252 enz enz , bij de subnetmask krijg je dan 255 .255 enz enz ,
default gateway blijft op 0.0.0.0 staan . en dat staat er een klein geel driehoekje met uitroepteken erin die zegt dan beperkt internettoegang of geen internettoegang .
Hoe los je dit probleem op want er heeft altijd gewoon internet op die laptop gezeten en sinds een dinsdagochtend lukt dit niet meer .
Ik wordt hier echt gek van , want ik weet niet hoe ik dit moet oplossen .