Lite-on of Ricoh

Pagina: 1
Acties:

• Duckpower
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 20:27
Hoi, ik wil een cd-schrijver gaan kopen, nu heb ik de Lite-on 12/10/32 Burnproof gezien en de Ricoh MP7125A 12/10/32 Justlink. Wie heeft ervaringen met (een van) deze schrijvers?? Ze kunnen allebei toch in RAW mode branden?

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zou voor de lite-on gaan.
'k heb er zelf ook 1 en hij bevalt perfect.
Zeker omdat je burn-proof erbij hebt, en dat is bij Ricoh niet.
Het prijsverschil weet ik niet, maarpak gewoon een lite-on.

edit:
typfouten :9~

Verwijderd

Sluit mij aan bij Fox66...

Heb ook de LiteOn. Hij bevalt erg goed. RAW branden met clone cd en verders nooit buffer underruns gehad.
Zeker een aanrader wat mij betreft.
:)

Verwijderd

ga voor de lite on hij is zijn geld meer dan waard:9

• Duckpower
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 20:27
Op zondag 25 maart 2001 19:01 schreef fox666mulder het volgende:
Zeker omdat je burn-proof erbij hebt, en dat is bij Ricoh niet.
Ricoh heeft Justlink, dat is net zoiets als Burn-proof en in absolute zin beter. Het gat tussen het stoppen en beginnen bij een bufferunderrun is kleiner bij Justlink.:o

Kan de Lite-on ook wel SD2 protecties kopieren (met clone-cd)?

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Ook ik heb de Lite-on, en ben er zeer tevreden over. Maar wil je een duidelijke en minder prijsgericht oordeel, koop dan de Computer Totaal! van deze maand, daar staat een test in waar beide branders die jij wilt, in staan.

De Lite-on is de goedkoopste met Burnproof/Justlink.

Verwijderd

Op maandag 26 maart 2001 13:40 schreef Freshbie het volgende:
.......
Kan de Lite-on ook wel SD2 protecties kopieren (met clone-cd)?
Naar mijn weten kopieer ik met CloneCD RAW dus alle enen en nullen. Deze worden dan precies gekopieerd. Dus ook de SD2 protectie (of wat dat ook mag wezen).

[off topic]
Heeft iemand hier een registratie nummer voor CloneCD, 2-speed is erg traag namelijk.
[/off topic]
Pagina: 1