De afgelopen dagen heb ik tot twee keer toe een advertentie gemeld die tegen de regels is (omgebouwde gameconsole inclusief illegale kopietjes van spellen). Beide keren kreeg ik een (standaard) bericht dat mijn melding verwerkt is, de advertentie staat echter nog steeds online. Na de eerste keer dacht ik dat er wellicht getwijfeld werd aan mijn melding en heb ik de verkoper per PM benaderd. Uit zijn antwoord blijkt overduidelijk dat het aangebodene inderdaad illegaal is (er staat niet-originele software op en er zitten gebrande spellen bij), deze heb ik dan ook in mijn tweede melding meegekopieerd. Gezien het feit dat ook deze tweede melding 'verwerkt' is maar de advertentie niet verwijderd wordt kan ik derhalve concluderen dat tegenwoordig wel omgebouwde gameconsoles en illegale kopietjes aangeboden mogen worden?
FAQ
Niet toegestaan zijn o.a. : gemodde consoles of consoles met modchip (in het algemeen: alles wat de auteursrechtelijke beveiliging kan omzeilen). Engineering Sample processors (deze zijn eigendom van de fabrikant en mogen niet publiekelijk verkocht worden), software met een persoonlijke of eenmalige licentie evenals kopieën of back-ups van software.
FAQ
Niet toegestaan zijn o.a. : gemodde consoles of consoles met modchip (in het algemeen: alles wat de auteursrechtelijke beveiliging kan omzeilen). Engineering Sample processors (deze zijn eigendom van de fabrikant en mogen niet publiekelijk verkocht worden), software met een persoonlijke of eenmalige licentie evenals kopieën of back-ups van software.