Dat dan weer wel......
Uhm.. okay, ik geloof dat ik het snap.
Maar, hoeveel scheelt het? (Behalve 100piek in de aanschaf)
Is het dus de F*king moeite waard? :-)
Of alleen als je veel met 2 HD's werkt?
Maar, hoeveel scheelt het? (Behalve 100piek in de aanschaf)
Is het dus de F*king moeite waard? :-)
Of alleen als je veel met 2 HD's werkt?
Dat dan weer wel......
Verwijderd
Met raid kun je meerdere hardeschijven als 1 grotere benutten.(in grote lijnen dan) Voordelen: "hardeschijf" sneller;
Nadeel: duur (natuurlijk).
Maar bij die Abit KT7A-raid moederbord zit raid er al ingebakken, dus dat scheelt heel erg op de kosten
(ik wil er binnenkort ook eentje kopen denk ik
)
Nadeel: duur (natuurlijk).
Maar bij die Abit KT7A-raid moederbord zit raid er al ingebakken, dus dat scheelt heel erg op de kosten
(ik wil er binnenkort ook eentje kopen denk ik
Ahhw op die manier. Dat kan welles leuk zijn aangezien ik 2 UDMA100 7200rpm drives heb in mijn nieuwe systeem.
Maar ik zat meer aan een Asus A7V133 mobo te denken. Die zijn standaard zonder RAID toch?
Maar ik zat meer aan een Asus A7V133 mobo te denken. Die zijn standaard zonder RAID toch?
Dat dan weer wel......
Verwijderd
Als je deze optie hebt op je moederbord, kun je er later een 2e hd op aansluiten 
Het is dus een goed moederbord met goede uitbreidingsmogelijkheden. Kortom: je kunt er een paar jaartjes mee vooruit!*D
Het is dus een goed moederbord met goede uitbreidingsmogelijkheden. Kortom: je kunt er een paar jaartjes mee vooruit!*D
Mijn leverantier heeft ASUS :-)
En ik moet daar van mijn bedrijf (PC-privee)
mijn bestelling plaatsen als ik mee wil doen.
En ik moet daar van mijn bedrijf (PC-privee)
mijn bestelling plaatsen als ik mee wil doen.
Dat dan weer wel......
Het is trouwens veel beter om 2 kleinere hardere schijven te kopen dan 1 grote, snelheid word echt veel hoger
Verwijderd
Asus A7V133 heeft standaard alleen RAID 0 (striping)mogelijkheden. Abit KT7(a)-RAID kan ook RAID 1 (mirroring) aan.
hmmmm... en mirroring is goed voor?...? :-))
Dat dan weer wel......
Use The Fucking Search...
Gisteren was er ook al een knaapje die precies dezelfde vraag stelde! En de ABit website bekijken doet ook wonderen
Gisteren was er ook al een knaapje die precies dezelfde vraag stelde! En de ABit website bekijken doet ook wonderen
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
jaja... relax.. ben ik ook allang mee bezig. Maar dit gaat sneller :-)
Dat dan weer wel......
Pagina: 1