Toon posts:

Tearing op LED monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een samsung S22A350H en het beeld teared als de ziekte bij bewgende beeelden! Dit vooral bij filmpjes of bij spellen in een window op de desktop. Vsynch staat geforceerd op de videokaart. Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

De monitor is met HDMI via DVI aangesloten.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 20:52 ]

• maarten12100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-08-2025
Wat voor kaart heb je?
Ik gok op een sli/xfire opstelling of nieuwere(het kan natuurlijk ook dat het komt door te oude drivers) drivers (als je maar een kaart met een chip draait dan even drivers verwijderen oudere drivers installeren)

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:55
Volgens mij heeft VSYNC geen zin als je Windowed speeld, maar dit kan ik fout hebben.

Verwijderd

Probeer Vsync met Triple-buffering.

Verwijderd

Topicstarter
maarten12100 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 22:24:
Wat voor kaart heb je?
Ik gok op een sli/xfire opstelling of nieuwere(het kan natuurlijk ook dat het komt door te oude drivers) drivers (als je maar een kaart met een chip draait dan even drivers verwijderen oudere drivers installeren)
een single gtx 460
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 04:32:
Probeer Vsync met Triple-buffering.
Triple buf staat aan volgens mij, zal vanavond voor de zekerheid nog eens kijken.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2012 09:45 ]

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Heb je Windows Aero misschien uitstaan? Zonder Aero, geen v-sync (vreemd genoeg).

In Windows 7 met Aero werkt v-sync ook in Windowed mode.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ik heb ook het probleem ... bug bij Nidia want het kan idd niet meer aan gezet met nieuwe drivers (bij mij dan)

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Pagina: 1