Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenda
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-09 16:17

Zenda

goes milk!

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn router. Na 10 routers te hebben gehad, ben ik eindelijk tevreden met de linksys E4200. Heb hier even goed rondgekeken en deze kwam hier (in mijn prijscategorie in ieder geval) het beste uit de test. Daarnaast een Tweakers award gewonnen, dus in mijn ogen betrouwbaarder dan een andere.

Alles werkt super, alleen zit ik met het volgende. Als ik een subdomeinnaam aanmaak van een willekeurige domeinnaam, dan kan ik deze niet bereiken.

Nu heb ik als tip gekregen de DNS servers aan te passen in de router naar die van Google; 8.8.8.8 en 8.8.4.4. Vervolgens heb ik dit ook gedaan bij mijn netwerkkaart (eigenschappen IPv4) en via command propt een /dnsflush. Dit werkte destijds.

Nu heb ik weer een subdomeinnaam aangemaakt, kon er de hele dag mee werken en na even weggeweest te zijn een aantal uren, kom ik terug en kan ik de pagina niet meer openen. Via mijn mobieltje (geen wifi, 3GS) wel.

Heeft iemand een idee hoe dit kan en hoe ik die DNS servers up to date hou?

Alvast dank!

Zenda likes some milk every now and then..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCostanzo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:27
In plaats van de DNS alleen op je pc aan te passen bij de netwerkkaart, kun je deze meestal ook in de router aanpassen, misschien dat dit voor jou beter werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenda
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-09 16:17

Zenda

goes milk!

Topicstarter
Heb ik al gedaan. Ligt het misschien aan andere instellingen?

Heel apart, nu werkt het subdomein ineens wel weer...

[ Voor 31% gewijzigd door Zenda op 18-04-2012 18:52 ]

Zenda likes some milk every now and then..