Toon posts:

signaalsterkte netwerk laptop matig

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds mijn laptop opnieuw geïnstalleerd is, heb ik op +- 7 meter van de router een veel zwakkere signaalsterkte dan voorheen. Ik heb nu alle windows updates gehad en veel HP drivers mbt netwerk verbinding erop geïnstalleerd. Helaas helpt dit niet, en ik zou niet weten wat ik anders kan doen. Wat zou een oplossing kunnen zijn?

Verwijderd

Misschien storing van andere signalen in je omgeving. Probeer je modem/router eens van kanaal te veranderen. Heb je nog andere apparaten verbonden? Hoe is de verbinding daar op?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 19:50 . Reden: typo ]

Verwijderd

Topicstarter
Maakt geen verschil, nog steeds slechte verbinding. Andere apparaten in huis hebben veel hogere signaal sterkte. Ook kan ik het netwerk van de buren niet meer zien op mijn laptop wat eerst wel kon, dus op de een of andere manier is de ontvangst van mijn laptop een stuk minder geworden.

Als ik een diagnose van broadcom draadloze netwerken uitvoer krijg ik:
De draadloze router/AP voor uw netwerk functioneert, maar de computer kan niet met behulp van een ip adres verbinding met internet maken. U kunt geen verbinding met internet maken, maar mogelijk wel met het lokale netwerk.
En dan bij Internet-IP-adres pingen staat er ''mislukt''.

De laptop kan wel verbinding maken met het internet, maar veel minder goed dan eerst. Heeft dit internet-ip-adres pingen er iets mee te maken?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 20:53 . Reden: + ]

Verwijderd

Topicstarter
Nogmaals drivers geinstalleerd in veilige modus maar niets werkt.. Ook geen idee hoe ik het kanaal van mijn Linksys WRT54G2 Wireless-G kan veranderen..

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:55
Bij de eigenschappen van de draadloze adapter kun je vaak instellingen aanpassen waardoor de verbinding beter wordt. Vooral doorvoerverbetering inschakelen helpt.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Verwijderd

Topicstarter
Bij apparaatbeheer - eigenschappen van broadcom zie ik doorvoerverbetering er niet tussen staan, of zit ik bij het verkeerde te kijken? Wel heb ik daar nu energiebesparing uit gezet, maar werkt helaas niet

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2012 14:40 ]

Pagina: 1