Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Microsoft laat GfWL bestaan naast Windows 8

Pagina: 1
Acties:

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:54
Volgens mij heeft iemand iets te rap op "publish" gedrukt. De laatste alinea houdt nu zo op :
Games for Windows Live is niet populair, vooral omdat er weinig games verschijnen voor het pc-platform. Een week geleden onstond er ophef over het GfWL-programma doordat uitgever Namco Bandai aankondigde een pc-versie van consolegame Dark Souls op de markt te willen brengen en daarbij gebruik te willen maken van Games for Windows Live in plaats van Steam, het vergelijkbare platform van Valve. Fans van de game
Het lijkt me dat die laatste zin of weg moet, of uitgebreid :P

Nee, merp!

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-11 14:30

Zerora

Ik Henk 'm!

Inderdaad. Het lijkt alsnog het nieuwbericht nog niet af is.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Bovendien zijn de links in een ander font! Het is net wat groter dan de rest van de tekst, en een andere font family.

De source ziet er zo uit:
HTML:
1
Toen Microsoft in september&nbsp;<span style="color: #001cef;"><span style="font-family: Verdana, sans-serif;"><span style="font-size: small;"><span style="text-decoration: underline;"><a href="http://tweakers.net/nieuws/76762/microsoft-bevestigt-xbox-live-voor-windows-8.html">aankondigde</a></span></span></span></span>&nbsp;dat het Xbox Live wil integreren in Windows 8

Freelance Unity3D developer