Heb sinds gister midag een tweede EAH 5870 v2 in m'n kast hangen.
Werkt eerst niet helemaal lekker, maar na een reboot werkt alles gewoon.
Even 1.5 uur crysis 2 gespeeld (alles max @ 1920x1080) en later die avond nog wat Deus Ex HR (ook max)
Ging allemaal prima.
Vandaag m'n Roccat Kave (headset) binnen gekregen
Dus ik denk, lekker even crysis 2 spelen met 5.1 geluid en daarna weer leren (tentame herkansingen)
Heeft crysis 2 m'n inlog gegevens ineens vergeten, ok. effen opnieuw spel opstarten.
Corrupte muis, ok wth? achtergronden gewoon, menu gewoon.
Weer geen inlog gegevens..... in het menu weer op wat dingen klikken.
System hang.
Ok, wat is dit nu weer? Dus ik haal de Roccat los, misschien verbruikt het totaal teveel stroom?
Lang verhaal kort.
Sinds vandaag speelt geen enkel spel meer in crossfire.
Occt gpu test en Unigine heaven werk wel gewoon????
De voeding is een Corsair TX850w
Ik las net ook dat het mogelijk is dat de drivers flippen, ik zal even kijken of het herinstalleren hiervan effect heeft (draai nog op 11.8 omdat deze tot nu toe gewoon goed is)
Verder heb ik bijna niks hierover kunnen vinden.
Kent iemand dit probleem?
Of is het toch m'n voeding?
Update.
Heb dus de drivers geherinstalleerd en dit zorgde voor een oplossing voor Deus Ex en crysis warhead.
Echter Crysis 2 blijft crashen....
Lijkt erop dat m'n save games toch al weg zijn. dus dan gooi ik die er misschien wel af.
Denk ook dus niet dat het m'n voeding is.
Werkt eerst niet helemaal lekker, maar na een reboot werkt alles gewoon.
Even 1.5 uur crysis 2 gespeeld (alles max @ 1920x1080) en later die avond nog wat Deus Ex HR (ook max)
Ging allemaal prima.
Vandaag m'n Roccat Kave (headset) binnen gekregen
Dus ik denk, lekker even crysis 2 spelen met 5.1 geluid en daarna weer leren (tentame herkansingen)
Heeft crysis 2 m'n inlog gegevens ineens vergeten, ok. effen opnieuw spel opstarten.
Corrupte muis, ok wth? achtergronden gewoon, menu gewoon.
Weer geen inlog gegevens..... in het menu weer op wat dingen klikken.
System hang.
Ok, wat is dit nu weer? Dus ik haal de Roccat los, misschien verbruikt het totaal teveel stroom?
Lang verhaal kort.
Sinds vandaag speelt geen enkel spel meer in crossfire.
Occt gpu test en Unigine heaven werk wel gewoon????
De voeding is een Corsair TX850w
Ik las net ook dat het mogelijk is dat de drivers flippen, ik zal even kijken of het herinstalleren hiervan effect heeft (draai nog op 11.8 omdat deze tot nu toe gewoon goed is)
Verder heb ik bijna niks hierover kunnen vinden.
Kent iemand dit probleem?
Of is het toch m'n voeding?
Update.
Heb dus de drivers geherinstalleerd en dit zorgde voor een oplossing voor Deus Ex en crysis warhead.
Echter Crysis 2 blijft crashen....
Lijkt erop dat m'n save games toch al weg zijn. dus dan gooi ik die er misschien wel af.
Denk ook dus niet dat het m'n voeding is.
[ Voor 10% gewijzigd door DCG909 op 18-04-2012 14:19 ]