• canonchiel
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-11-2025
hoi allemaal

ik dacht het gaat zo goed met me pc maar nu ineens

bleuscreen met mw3 opstarten.
geen melding waarom uiteindelijk pc loopt gewoon snel
draait nu met 81 prosessen op 1 a 2 procent

ram 15 procent vol
ik bergrijp er niks van
ik heb toen maar me pc opnieuw geinstaleerd alles werkt weer.
mara dan instaleer je bf3 en dan krijg je het voor het kiezen.
hij haperd als een gek, geen lag ping op bf staat dat het 14 is
prosessor hapert ook niet denk ik maar de rest wel
hoe kan ik dit testen? is me videokaart of prossesor kapot

ik ben echt bang dat dit veel geld gaat kosten iemand tips om dit uit te sluiten of dat het aan bf3 licht?

I7 3930k, Asus Gtx 680 DC2Top , Asus Rampage iv Formula, Antec HCP 1200 Watt

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:50
Edmin schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:39:
Hi TS, welkom op GoT :W

Vervelend dat je problemen hebt met een bsod, maar je had nog wel wat verder onderzoek mogen moeten doen alvorens je deze post maakte. Lees voor meer info:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Windows XP en 2000 BSOD guide

Oh, enne...

[...]

Gek genoeg lijkt het soms alsof we hier alle dyslecten van Nederland verzamelen, gek he? Mocht je er echt last van hebben: gebruik een browser met review-functionaliteit en wees niet te snel met posten. Mocht je er stiekem misschien toch niet echt last van hebben: beter je best doen!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:25
Hi TS, welkom op GoT

Vervelend dat je problemen hebt met een bsod, maar je had nog wel wat verder onderzoek mogen moeten doen alvorens je deze post maakte. Lees voor meer info:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Windows XP en 2000 BSOD guide
Zoals My-life al aangeeft, volg dit eerst eens.
Er zijn zoveel mogelijkheden en onderdelen die kapot kunnen gaan in een computer.
Overigens lijkt het me sterk dat de CPU kapot is, CPU's gaan bijna nooit kapot.

• adslfreak
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-01 19:18
als de CPU echt kapot is, zal deze niet starten.

Ik zou eerst eens kijken naar driver updates voor je grafische kaart. Recente modellen krijgen vaak updates specifiek voor spellen.

welke BSOD krijg je als je BF3 opstart?

• Multispeed
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-02-2025

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

en om te testen of het aan BF3 ligt kan je ook een ander spel proberen.

En even wat meer research kan geen kwaad, evenals de spelfouten eruit halen geen kwaad kan.

Videokaart Driver?
In je BIOS gezeten?
Voeding die te weinig stroom geeft aan je videokaart?

En inderdaad je proccesor gaat niet heel erg snel kapot, maar als je koeling faalt geeft hij vanzelf een keer de geest. Dus misschien ook even kijken of het zoiets kan zijn ?

Succes!

En toevallig vind ik dus van niet! :-)

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-01 09:57

IIsnickerII

Docent Software Dev

Het zou inderdaad fijn zijn als je wat meer gegevens geeft over de errors die je tegenkomt. Daarnaast zou ik, en waarschijnlijk iedereen die graag wilt helpen, het op prijs stellen als je even de moeite neemt om je post in ABN (algemeen beschaafd nederlands) te schrijven. Let even op de zinsopbouw en woordsspelling (zoals het laatste woord bijvoorbeeld: Licht, betekend licht dat uit een lamp komt, terwijl ik er van uit ga dat je ligt bedoeld). Ik probeer geen mierenneuker te zijn, maar het leest wel zo fijn...

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-02 12:20

Mavamaarten

Omdat het kan!

Wat zijn je specs? Nieuwste drivers? Met het verhakkeld nederlandse verhaaltje zonder concrete gegevens, zijn wij totaal niks.

Android developer & dürüm-liefhebber

• Bomil
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
troll...

• Noeandee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-05-2025
Ik wil het wel even voor de OP opnemen.. Misschien werkt zijn toetsenbord niet meer goed en zijn spellingscontrole ook niet meer en is hij zwaar dyslectisch. De arme ziel heeft mogelijk al uren op dit bericht moeten typen. Bovenop dit alles, is hij zo over zijn toeren geraakt, dat hij zijn computer specificaties, BOSD, eventuele hijack logs, eventlogs en andere hulpvolle informatie is vergeten te posten.

Beetje meer inlevensvermogen mag wel hier hoor.

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-01 09:57

IIsnickerII

Docent Software Dev

Noeandee schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:27:
Ik wil het wel even voor de OP opnemen.. Misschien werkt zijn toetsenbord niet meer goed en zijn spellingscontrole ook niet meer en is hij zwaar dyslectisch. De arme ziel heeft mogelijk al uren op dit bericht moeten typen. Bovenop dit alles, is hij zo over zijn toeren geraakt, dat hij zijn computer specificaties, BOSD, eventuele hijack logs, eventlogs en andere hulpvolle informatie is vergeten te posten.

Beetje meer inlevensvermogen mag wel hier hoor.
Er zit een groot verschil tussen "overassuming" en "common sense". Ik wil best geloven dat iemand geen ABN kan schrijven omdat degene dyslectisch is, maar de rest is gewoon common sense van zijn kant. het is hier niet meer dan normaal om wat informatie te posten over je probleem, omdat wij anders niet kunnen helpen.

Maar laten we het verder ontopic houden. Ik wacht nog even de reactie af van de TS. Ik denk zelf dat het probleem ook goed aan de harde schijf kan liggen, en anders het geheugen wel. Draai anders wat diagnostische tooltjes om je geheugen en schijven op errors te controlleren.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-02 13:58

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.